Gammalt inlägg (ta gärna bort)
(Inlägget berör en tidigare spelträff i norrort. För senaste info om kommande spelträffar, gå till denna tråd: http://swebba.com/index.php?p=/discussion/388/speltraeffar-norrort-naesta-tillfaelle-25-april)
För att fira att min spelgrotta åter är ledig bjuder jag in till spelträff på lördag den 21/2 i Jakobsberg, Botanikvägen 10.
Vi börjar klockan 10 med att @Lockmund och jag kör vår ligamatch. Alla coacher är välkomna att dyka förbi och utmana varandra på öppna matcher eller köra sina ligamatcher om de vill. Det kommer finnas utrymme för tre matcher samtidigt. Säg till här om ni planerar att komma. Jag skulle även vilja att någon commish kan ställa upp och godkänna matcher vartefter de spelas.
Väl mött!
/Andreas (Il Maestro)
För att fira att min spelgrotta åter är ledig bjuder jag in till spelträff på lördag den 21/2 i Jakobsberg, Botanikvägen 10.
Vi börjar klockan 10 med att @Lockmund och jag kör vår ligamatch. Alla coacher är välkomna att dyka förbi och utmana varandra på öppna matcher eller köra sina ligamatcher om de vill. Det kommer finnas utrymme för tre matcher samtidigt. Säg till här om ni planerar att komma. Jag skulle även vilja att någon commish kan ställa upp och godkänna matcher vartefter de spelas.
Väl mött!
/Andreas (Il Maestro)

Comments
@Mooselord Du är välkommen nästa gång. :-) Lycka till med flytten.
Hoppas det går att få till lite Youngbloods på årsmötet så kanske jag kan locka till mig några nya eller nygamla spelare.
Det finns fortfarande utrymme för fler folk så haka gärna på! Jag har två uppsättningar plan och tärningar så om folk tar med två uppsättningar till så kan vi köra 4 matcher samtidigt.
(P.S. Nikolai var även på från början men vart tydligen dubbelbokad. )
Fråga: Är det ok att ta med barn till denna tillställning? Jag har full förståelse för om det anses olämpligt.
Kul att ni ville dyka förbi! Jag lägger ut en doodle inom kort till nästa speltillfälle.