Jag uppskattar stödet! Får försöka göra bättre ifrån mig i morgon och även ta lärdom av matchen mot @Drexxl och inte slå en massa ettor.
Edit: Men vi kan säga såhär! Jag har lånat ett lag inför denna helg (och att ha med till Ungern), men lusten att måla upp mitt eget lag har ökat markant!
@Oberwald_1 tack för de fina orden och en superfin turnering. Hoppas kunna leverera åt dig i Ungern också. Det var otäckt spännande in tills T16, sista matchen.
Stort tack till @Mago för rostret, som kanske slugts stulits av @Ozt .
Och till @Densom@Smulzer@Oberwald_1 med flera som arbetar hårt till att göra Enköping/sala till Sveriges Blood Bowl hjärta.
Jag har varit med om att "finalize"-knappen inte tagit en gång när jag laddat upp från telefonen. Jag har tryckt på den, fått ok, inget har hänt på ett par dagar. Kontaktade då admin som sa att det såg ut som att jag inte tryckt finalize. Kanske kan vara det? Från dator har det alltid fungerat fint.
jag har sett att allt kommit in och rätt ranking räknats ut. sen har den inte uppdaterats för mig, men allt har sett rätt ut.
vet också att Stimme berättade på HammaBowl att sidan har jättemycket trafik från asien (om jag minns rätt) som blockar upp allt och segar ner allting. han satt och försökte hitta någon lösning på det innan turneringsstart. så är ju även möjligt att koden bakom behöver uppdateras lite också.
och nu när jag kollade så är min ranking uppdaterad. sen kan jag även tycka att en turnering som gick lördag-söndag och får allt uppdaterat tisdag är rätt snabbt jobbat ändå.
Comments
Då får man hålla på @Mago helt enkelt!
Mr Funny Guy @Oberwald_1 som ändrar spelarnamn 🤣
Ling Ling, 40 hours. Best musician.😭😭😭
🤣
Jag uppskattar stödet! Får försöka göra bättre ifrån mig i morgon och även ta lärdom av matchen mot @Drexxl och inte slå en massa ettor.
Edit: Men vi kan säga såhär! Jag har lånat ett lag inför denna helg (och att ha med till Ungern), men lusten att måla upp mitt eget lag har ökat markant!
Schezuan ❤️❤️❤️❤️
Grattis @Ionas ! Gött att du formtoppar, håll i det till Ungern.
Tack alla för fina och bra matcher, det är så kul att lira. 🤩.
Grattis ionas till vinsten.
Bra fixat Joel, vi kommer tillbaka 🤩😊
Grattis @Ionas, tack @Oberwald_1 för en fin turnering och tack alla deltagare för en gemytlig helg! Tänk att vi får ha det så fint tillsammans.
@Oberwald_1 tack för de fina orden och en superfin turnering. Hoppas kunna leverera åt dig i Ungern också. Det var otäckt spännande in tills T16, sista matchen.
Stort tack till @Mago för rostret, som kanske slugts stulits av @Ozt .
Och till @Densom @Smulzer @Oberwald_1 med flera som arbetar hårt till att göra Enköping/sala till Sveriges Blood Bowl hjärta.
Tack ionas,
Det är tillsammans vi kan försöka skapa detta 🤩
och redan inrapporterat till NAF. stort tack för en bra helg @Oberwald_1 som andra redan sagt
@Oberwald_1 - jag var förutseende och tog ner en aktuell ranking innan turneringen, så om du skickar din XML-export till mig kan jag räkna PR
OCH TACK FÖR EN FIN HELG! Synd bara på tärningarna.
Nja. Han fick oavgjort. Hade han inte varit nyknullad hade det gått värre för honom. Makalöst avslappnad trots tidspress.
@Ikterus 🤣
Vet för övrigt inte varför uppdateringen på NAF tar sådan tid. La in allt direkt efter turneringen.
Jag har varit med om att "finalize"-knappen inte tagit en gång när jag laddat upp från telefonen. Jag har tryckt på den, fått ok, inget har hänt på ett par dagar. Kontaktade då admin som sa att det såg ut som att jag inte tryckt finalize. Kanske kan vara det? Från dator har det alltid fungerat fint.
@Bitter Den är finalized, får kanske peta lite på Stimme.
Jag tror deras databaskörningar tar ett tag. Min ranking är uppdaterad nu i alla fall.
jag har sett att allt kommit in och rätt ranking räknats ut. sen har den inte uppdaterats för mig, men allt har sett rätt ut.
vet också att Stimme berättade på HammaBowl att sidan har jättemycket trafik från asien (om jag minns rätt) som blockar upp allt och segar ner allting. han satt och försökte hitta någon lösning på det innan turneringsstart. så är ju även möjligt att koden bakom behöver uppdateras lite också.
och nu när jag kollade så är min ranking uppdaterad. sen kan jag även tycka att en turnering som gick lördag-söndag och får allt uppdaterat tisdag är rätt snabbt jobbat ändå.
Vad högrankade alla är nuförtiden. Var säker på att jag skulle rasa en bit, men gick upp 0.21. Tjockt najs!
Tack för en härlig helg aliihop! Kul att ses och spela och lära sig av så kunniga coacher.