Det ligger ju en plan här i Orminge som hör dit. Om någon vill plocka upp den så finns det en till, tror inte att jag lyckas få in en biltur på egen hand.
Jag tänker att det beror ganska mycket på vilken väg den som kör tänker ta. Om vi åker via Strängnäs kanske det är smidigt att mötas upp hos @Pellevin? Kör vi via Kungsängen kanske det går att plocka upp mig och @Ionas på något bra ställe längs vägen?
Jag tänker att jag plockar upp @Mago vid bussarna bredvid Huddinge pendelstation kl 7:45. Sedan plockar vi upp @Ionas strax före kl 8 på Årstabergs station, även där vid bussarna.
Jag har använt Eurobowl-mallen i Tourplay, så det borde vara samma som det är där. Annars tror jag man ställer in det när man startar runda 1. Får dubbelkolla då så det blir lika.
Comments
Jag tar med en Alicante
Vill du?’c kan vi ta med SM planer.
@Densom sm-planer blir bra, de utan sevenslinjer så fall.
har planer löst sig nu tack vare Densom?
Det ligger ju en plan här i Orminge som hör dit. Om någon vill plocka upp den så finns det en till, tror inte att jag lyckas få in en biltur på egen hand.
@grumplekins
ska du hämta den?
Vi har tre, tar med dem.
osäker på 7 linjerna…
@Spelledaren @grumplekins Gärna om det inte kräver för mycket omvägar för Grumps så.
@Oberwald_1 Säg hur många du behöver så tar vi med
@Smulzer 7
@Oberwald_1 vi plats med våra stora mattor eller är det papp som gäller?
@Smulzer stora ska få plats. Kör de där stora träskivorna som underlägg.
@Ionas, @Mago och om det finns någon mer som vill åka bil från Fjollträsk. Vi behöver snacka ihop oss inför helgen.
När åker vi varifrån?
Det är precis sådana frågor jag vill ha svar på.
Jag tänker att det beror ganska mycket på vilken väg den som kör tänker ta. Om vi åker via Strängnäs kanske det är smidigt att mötas upp hos @Pellevin? Kör vi via Kungsängen kanske det går att plocka upp mig och @Ionas på något bra ställe längs vägen?
Ska Vi sammanstråla på fredag?
Finns det nåt pub quiz på fredag i Enköping @Oberwald_1
@Mago och @Ionas jag hade tänkt köra på norra sidan. Plockar upp Mago i Huddinge centrum och Ionas vi pendelstationen Årstaberg?
@kaju Vi kan sammanstråla fredag. Quiz vet jag inte men ett par pubar finns ju. Vilka är här fredag kväll?
@Pellevin Blir toppen. Vad tror vi om tid?
Sverige spelar mot Slovenien 2045. Det hade inte gjort ont ifall det visades när man tar en öl.
Jag Brocco och Kaju kommer finnas på plats fredag kväll
Jag tänker att jag plockar upp @Mago vid bussarna bredvid Huddinge pendelstation kl 7:45. Sedan plockar vi upp @Ionas strax före kl 8 på Årstabergs station, även där vid bussarna.
Match 1 börjar 9:00 va? 1 timme från Årstaberg till matchstart låter tight för mig, men det är å andra sidan inte jag som kör.
@Mago 0900 it is. Men du har ju ytterligare 1h7 minuter att nyttja 😊
@Zedd lyckades ju slå @Ikterus trots att han ramlade in med endast 20 minuter kvar av sin tid. Tack för det Tinder!
Det är kanske lite för tajt. Ska vi tidigarelägga allt tio minuter?
@Pellevin Jag gillar lite marginaler, så gärna för mig.
Då är det nu beslutat. Jag plockar upp @Mago kl 7:35, och @Ionas kring 7:50.
@Oberwald_1: Den matchen slutade 1-1, men sen gick @Zedd och vann hela turneringen.
@Viccy Just det, så var det.
Jag tar med spelplan
Vad är scoring? 3-1-0 på Tourplay och 2-1-0 på NAF
Vilken ordning är tiebreaker?
Jag har använt Eurobowl-mallen i Tourplay, så det borde vara samma som det är där. Annars tror jag man ställer in det när man startar runda 1. Får dubbelkolla då så det blir lika.