Nu börjar det närma sig. Staffan kliver in istället för moroten. När han hunnit registrera sitt lag kan jag öppna sidan så att alla kan kika på lagen. Då kan jag också lotta öppningsmatchen. Räkna med att det är klart på måndag.
ja, jag borde bli bättre på att säga åt motståndare att inte använda oläsliga tärningar. trodde inte en fick argue eller använda bribe på kickoffen med domaren?
Själv kan jag varmt rekommendera black orcs, särskilt som jag kunde köpa in Scrappa. Jag mötte tre danskar o samtliga lade sina pannor i djupa veck över all styrka och guard. Mot humans och necro räckte det till vinst men mot chaos dwarfs föll jag till föga. Men det är små marginaler o alla tre matcher kunde svängt åt endera hållet.
Fjärde matchen mot chaos pact var över snabbt sedan dessa bankats ut på nolltid. Chaos pact är lika charmiga som de är dåliga.
Comments
Åhhhh är det i tourplay.
Jag går in finns under typ inducment. En minut
Sideline staff. Klicka på pluset.
Sedan är den längst upp.
Ah, så enkelt var det ja. Tack @mikethemachine :)
Tog mig långtid att hitta första gången. Ligger inte så logiskt där men har inte något bättre förslag heller :)
Numera tre danskar:
jaqra
niebling
tank
Staffan o Peder erbjöd sig att vara reserver. Tre danskar och Abrelax in i värmen.
Kom ihåg att avanmäla dig om du får förhinder.
Wohoo!
Kom ihåg att anmäla ditt lag i tour play innan 29 aug.
@Squirrelbay @Sveninge @Moroten
Hej. Har ni koll på att anmäla era lag i tid?
Nu börjar det närma sig. Staffan kliver in istället för moroten. När han hunnit registrera sitt lag kan jag öppna sidan så att alla kan kika på lagen. Då kan jag också lotta öppningsmatchen. Räkna med att det är klart på måndag.
Nu är alla lagen klara och första omgången lottad.
Tack för grymt fin turnering med både gifflar och öl. Jag är helt död idag men det var det värt :)
går det att få se resultat?
Blood Bowl Tournament - Standings Lilla Budapest i Malmö
1 Chaos dwarf
2 Black orc
3 Chaos dwarf
Vad hände här!
Scrappa spelade för två av tre lag ovan🙂
Tack för en jättetrevlig turnering.
Ser fram emot fler turneringar i Malmö :)
Kul. Ja vi hade skoj också. Det ryktas om att nåt stort är på gång i Trelleborg 2026.
riktigt kul att det börjar hända saker i södra Sverige också. ska hålla ögonen öpnna för Trelleborg då :)
Här kommer min lilla resejournal till och från eventet. Jodå, det finns även en del om själva turneringen också :)
bloodbowlrookie.blogg.se - Lilla Budapest
Bra berättat! Stark insats, särskilt en draw efter att tappa en TG turn 0.
Låter som att arrangemanget var toppen!
Jag håller med om oläsliga tärningar…
ja, jag borde bli bättre på att säga åt motståndare att inte använda oläsliga tärningar. trodde inte en fick argue eller använda bribe på kickoffen med domaren?
Det stämmer broccoli det får du inte. Men jag antar att det var okej eftersom coachen ändå blev utvisad :)
Ah, men då fick jag vad jag förtjänade ;)
Tack för trevlig läsning och gott humör Patrik.
Själv kan jag varmt rekommendera black orcs, särskilt som jag kunde köpa in Scrappa. Jag mötte tre danskar o samtliga lade sina pannor i djupa veck över all styrka och guard. Mot humans och necro räckte det till vinst men mot chaos dwarfs föll jag till föga. Men det är små marginaler o alla tre matcher kunde svängt åt endera hållet.
Fjärde matchen mot chaos pact var över snabbt sedan dessa bankats ut på nolltid. Chaos pact är lika charmiga som de är dåliga.