@sirvejlance Jag känner med dig. Jag hade också tänkt åka dit i dag. Lördagar med Bitter är ju sen gammalt. Gillar inte det här nya traditionsbrytande söndagsliret. Blev räddad av @Pellevin som tydligen läst öppningstråden.
Grymma mackor @Bitter men nästa högsommarturnering tar vi hellre en dusch eller hoppar i en vattenspridare eller nåt. Just ja, kul o välroddad turnering som vanligt o grattis alla vinnare!
Tack alla, lokalen är faktiskt riktigt bra under högsommar, jag är väldigt känslig för höga temperaturer men det vara bara under match 2 jag hade det svårt. (Något jag kommer ha en lösning för i fall det blir fler sommarturneringar i den lokalen.)
Comments
@sirvejlance alltid steget före oss andra 😁
@sirvejlance Jag känner med dig. Jag hade också tänkt åka dit i dag. Lördagar med Bitter är ju sen gammalt. Gillar inte det här nya traditionsbrytande söndagsliret. Blev räddad av @Pellevin som tydligen läst öppningstråden.
Sommaren gör konstiga saker med schemat. Lovar bättring framöver.
Aj aj aj.
Vi har iaf öppet till 21 idag om man prompt måste spela något utanför hemmet (lovar att inte ösa reklam överallt).
Om någon har en portabel fläkt som de vill ta med imorgon så är det välkommet. Finns risk för att det blir varmt och härligt även med öppen ytterdörr.
Vad är det för scoring?
3/1/0
Tiebreakers:
Opponents score
Net TD
Net CAS
Slutresultatet i BitterBowl 8,5 Eurotrash Summerbash.
Stort grattis till @Ozt som knep segern.
Äntligen!
Grattis Ozt 😀
tack @Bitter för en fin turnering som vanligt.
Jag tycker du skall börja ha någon skoj samlargrej för dina turneringar. typ klistermärken eller något sådant hade varit skoj.
Grattis till vinsten @Ozt !
Grymma mackor @Bitter men nästa högsommarturnering tar vi hellre en dusch eller hoppar i en vattenspridare eller nåt. Just ja, kul o välroddad turnering som vanligt o grattis alla vinnare!
grattis @Ozt! det gjorde jag bra :D
Grattis @Ozt !
Tackar!
Kunde inte ha gjort det utan @brocCooLi
Grattis @Ozt och superfint arrat @Bitter . Jag satt dock och huttrade lite under sista matchen. Var inte elementet på hela dagen?
Jag skulle vilja göra anspråk på bästa stunty. I slutet av första matchen hade jag endast en spelare kvar som inte var skink av något slag.
Trist @Ozt att du redde ut den besvärliga situationen i sista matchen. Men grattis antar jag :(
Tack @Bitter fint arrat som vanligt, o goda mackor! Och grattis till den som vann.
Det är vackert när vuxna män svettas tillsammans.
Grattis @Ozt
Tack för fint event @Bitter
Jag och @Pellevin hade jätte jämna tärningar hela vår match! 😉
Tack alla, lokalen är faktiskt riktigt bra under högsommar, jag är väldigt känslig för höga temperaturer men det vara bara under match 2 jag hade det svårt. (Något jag kommer ha en lösning för i fall det blir fler sommarturneringar i den lokalen.)
Sedan blev jag vad turneringen hette: Trashed!
Eftermiddagen bjöd som tur var på möjligheten att spela ute i friska luften för några bord. Det var en synnerligen angenäm upplevelse,
Heja heja bra turnering