Trolles Khornebygge utan Bloodspawn hade ju näst bäst totalpoäng av alla lag på Du o Du - Duo! Klart bättre än Khorne med Bloodspawn, här får Ranta kanske tänka om.
Men en ensam tackle? Ge den hellre dirty player i så fall!
Trolle är grym, men jag förknippar lord @Trolle med alver 😂. Men har vi tur så kanske ännu en har insett hur onda och OP alla alver är. Riktiga män kör bash!
Vi behöver fylla borden med spelplaner. Plats finns för tre Alicante-storlek, resterande måste vara GW. Vilka kan vara fantastiska och ta med en plan eller två?
GW från 2016 och framåt. Det är för att de INTE ska sticka ut. Borden rymmer ganska exakt en GW-plan plus dugouts placerade på kortsidorna utan att något sticker ut. Däremot är de flesta neoprenvarianter för breda.
@Bitter jag kan ta med den där rullen jag brukar. Den funkar ju.
@83wotan lite otippat kanske. Jag valde dom mest för att förr eller senare spela alla raser. Lirar nog hellre halflings i en endagars än lider en hel helg. Dessutom har dom varit förvånansvärt skoj att spela online. Med Zug och träden kan man ju ibland få till 3 tre tärningsblocks med MB i samma turn, vilket är lite grisigt.
Ranta hade trots allt rätt, skulle tagit dubbla sneaky gits.
Comments
Då gissningarna nu har slutat komma in, så har jag nu öppnat så att alla roster ligger synliga på Tourplay.
Tack!
Minst överraskande roster till förväntad coach ratio sen 1985
Jag blev lite överraskad!
trodde inte på @Oxinotl som flings , @Trolle som khorne (är han full?!) osv:).
Trolles Khornebygge utan Bloodspawn hade ju näst bäst totalpoäng av alla lag på Du o Du - Duo! Klart bättre än Khorne med Bloodspawn, här får Ranta kanske tänka om.
Men en ensam tackle? Ge den hellre dirty player i så fall!
ja, EB khrone utan spawn är nog bättre än med.
10/14 rosters var givna iaf, sen lite osäker på några
Trolle är grym, men jag förknippar lord @Trolle med alver 😂. Men har vi tur så kanske ännu en har insett hur onda och OP alla alver är. Riktiga män kör bash!
Spelplaner
Vi behöver fylla borden med spelplaner. Plats finns för tre Alicante-storlek, resterande måste vara GW. Vilka kan vara fantastiska och ta med en plan eller två?
Det här är anledningen till att jag vanligtvis kör lite mer udda regelverk. 😄
jag tar med GW planer x2
@Bitter med GW planer menar du den nya standarden då? och är det för att de måste vara hårda och sticka ut över bordet?
GW från 2016 och framåt. Det är för att de INTE ska sticka ut. Borden rymmer ganska exakt en GW-plan plus dugouts placerade på kortsidorna utan att något sticker ut. Däremot är de flesta neoprenvarianter för breda.
@Bitter jag kan ta med den där rullen jag brukar. Den funkar ju.
@83wotan lite otippat kanske. Jag valde dom mest för att förr eller senare spela alla raser. Lirar nog hellre halflings i en endagars än lider en hel helg. Dessutom har dom varit förvånansvärt skoj att spela online. Med Zug och träden kan man ju ibland få till 3 tre tärningsblocks med MB i samma turn, vilket är lite grisigt.
Ranta hade trots allt rätt, skulle tagit dubbla sneaky gits.
Tror jag delvis valde Khorne för att de är kul, men mest för att @Bitter hatar de. Det känns som två bra plus liksom.
Ska bli kul med lite sommarboll! Jag kan ta med en plan.
@Oxinotl jag har testat en roster som liknar din, men med dessa skillnader: Ingen RR, 16 spelare, samt 3 sneaky git. Den rostern känns rätt stark.
@Bitter ah ok jag trodde du ville ha äldre med mindre rutor :)
Khorne är tier ett. #fact 🙂🤘🏻
Din flingroster är sjukt äcklig att möta. 2 blockträd, zug och karla… usch!
Har turneringen alla planer som behövs?
Två till vore fint. Då har vi en i reserv.
Vilka sorter?
@Pellevin GW 2016 och framåt.
👍️
Jag som trodde det va idag… aja ses imorgon ist
Oj, hoppas du insåg det innan du hann hela vägen fram.
Satt utanför, och när klockan slog 8:45, tyckte jag det började bli lite tomt på eventuella blood bowlers, och kollade på tfn vilket datum det va 💪
Trista bananer. Du är extra välkommen imorgon istället.
Vidare kan jag meddela att omgång ett är lottad nu.
Åldern har hunnit ifatt lord vejlence….
Jag tar med en plan @Bitter