Jag har missat några Ranta under våren och glömt bort hur dålig koll vissa rantare har. IFTP måste komma tillbaka omgående. Hans ungdomliga entusiasm, kunskap och kreativitet saknades mycket.
Förövrigt så kommer get-dvärgar/lizards utan bonehead vinna.
Vi brukar rekommendera fredagen innan turnering. Då blir det väldigt inpå turneringen och dom som reser långt brukar diskutera om rostrarna på kvällen.
Så kan man skratta eller gråta tillsammans hur man har byggt.
Tycker själv att det är kul om du öppnar rosters lite tidigare än fredag kväll för oss som inte får någon överblick alls av rantasändningarna @Spelledaren .
Comments
Nytt rants!
Jag har missat några Ranta under våren och glömt bort hur dålig koll vissa rantare har. IFTP måste komma tillbaka omgående. Hans ungdomliga entusiasm, kunskap och kreativitet saknades mycket.
Förövrigt så kommer get-dvärgar/lizards utan bonehead vinna.
Hans närvaro och planering saknades också ;)
Jag vill inte gnälla på ranta. Ni gör ett bra program… MEN wrestle ist för sidestep på en gutter…. Blir lite upprörd
de sista 9 minutrarna var ju faktiskt sevärda för en gångs skull :D :P <3
Berömvärt arbete tycker jag!
Hur lång tid behöver alla rantare innan jag öppnar upp vem som spelar vad? Onsdag? Torsdag?
Gött med lite beef! Tyvärr var jag ju lite på din sida
Dvärgar/Orks
Skaven/Lizard
High Elves/Tombkings
hajar och kings.
goblins och nurgle.
dwarf och wood
Det skulle blivit bättre om @inforthepain skulle klippt in ett till klipp som han fick instruktioner om när han var ”shit face”.
Vi brukar rekommendera fredagen innan turnering. Då blir det väldigt inpå turneringen och dom som reser långt brukar diskutera om rostrarna på kvällen.
Så kan man skratta eller gråta tillsammans hur man har byggt.
du menar sämre :P
IFTP har aldrig varit "shit face" sårreså!
#nobodyputsIFTPinthecorner
Tycker själv att det är kul om du öppnar rosters lite tidigare än fredag kväll för oss som inte får någon överblick alls av rantasändningarna @Spelledaren .
Man blir så glad när man får ett sånt meddelande :)
@Spelledaren det är bra att plinga till när man inte får rösta mer i ranta. Påväg att öppnas med namn på rosters om jag förstår rätt.
Zons / DE
khorne /undöd
Tomb kings / undead
Turneringen är live med runda 1 lottad så nu är det dags att sluta gissa!
Ranta för BitterBowl 8,5: Eurotrash Summerbash är uppe. In med era gissningar!
Elven union (frenzy)
Haflings
Chaos
Orcs
Vamps
Chosen
Chaos
Amazon
Khorne
Union (frenzy)
Vamps
Amazoner
Tomb kings x 2
Nurgle
Hmmmmm detta luktar favorisering pga dina favoritlag 😂❤️
Såg att tourplay öppnat så röstningen stängd.
Gissar på
Dark Elfs
Gnomer
Amazoner med block på thrower.