@Pellevin förmodligen för att rostrarna ska presenterar på Ranta Roster. De brukar nämligen ha en tittartävling där man får gissa på det roster man tror vinner. Laguppställningarna brukar vara anonymiserade så det blir en mer objektiv rosterbedömning snarare än en popularitetstävling.
@83wotan Jag tycker att det är dåligt att rostrarna släpps sent. Och du vet väl att vi slutat med massor av saker trots att de utövats under lång tid, t ex häxbränningar. Borde vi behållit dem också?
@Bitter du skulle inte kunna publicera de anonymiserade rostrarna? Jag har lite svårt att förstå varför deltagarna i en turnering ska vänta på att icke-deltagare ska bli klara med dem.
En Bittermacka kommer att serveras som kvällsmål till deltagarna. Mackan kommer i två versioner: Bitter och Junior. Båda kommer på harmlöst vetebröd utan nötter och sånt.
Bitter innehåller:
Hummus, picklad rödlök, sallad, gurka, förakt
Junior innehåller:
Ost, smör, gurka, sallad, medlidande
Gå in på länken nedan och ange vilken macka du vill ha. Har du inte fyllt i något före fredag kl 1200 så får du automatiskt en Bitter.
Dra iväg ett PM till mig om du har någon krånglig allergi som exkluderar båda mackorna, så löser vi det.
@Bitter eftersom jag är en 60-årig, läsande, icke-poddlyssnande medborgare ber jag än en gång: kan man möjligen få tillgång till rostrarna i skriven form?
Comments
+1 på @83wotan
Jag kan inte ens stava till gnu.
Tack @brocCooLi !
ja, men får bli så den här gången @Bitter, tror det kommer fler chanser :)
vsg 🍫🍬🍭
Saknar roster från:
@Ozt
@coma
Stressigt det blev så fort man fick plats på turneringen!
…å @sirvejlance behöver bestämma sig för vilket av sina två roster han vill spela.
Det går fort i hockey. Eller hockeyboll.
Jag tycker att @sirvejlance och @coma ska få spela med TO’s val istället! Detta då dom försöker fuska med rosters!!!!
Jag blev inte riktigt klar, missade att rosters låstes. Men jag raderade ena, och den andra kan sägas vara lite random 😅
@Bitter sorry, löst nu!
Kan man få lite info för pepp? Hur ser rasfördelningen ut tex? :)
@Bitter
@Bitter varför är inte rostrarna öppna så att alla kan se dem?
@Pellevin förmodligen för att rostrarna ska presenterar på Ranta Roster. De brukar nämligen ha en tittartävling där man får gissa på det roster man tror vinner. Laguppställningarna brukar vara anonymiserade så det blir en mer objektiv rosterbedömning snarare än en popularitetstävling.
Jag förstår.
Men jag vill som deltagare ta del av rostrarna, så är det inte rimligt att man kräver att de sätter lite fart då?
Förslag till kompromisslösning.
Släpp de anonymiserade rostrarna
Det funkar för mig!
Det är
iofs inte dags förrän den 20/7? Vi kan nog sitta lugnt i båten…. Vanligtvis släpps rosters typ fredagen innan?
Nu försöker vi ändra det! @83wotan
mer rosters till folket
Äsch, det löser sig i värsta fall vid bordet 😂.
@83wotan Jag tycker att det är dåligt att rostrarna släpps sent. Och du vet väl att vi slutat med massor av saker trots att de utövats under lång tid, t ex häxbränningar. Borde vi behållit dem också?
ranta är vår tids häxbrännare!!!
Utsäkta sent svar, är utomsocknes. Avvaktar mycket riktigt ett eventuellt Ranta. 🙂
@Pellevin jag tar två Häxbränningar och en Ättersupa tack! :D
@Bitter du skulle inte kunna publicera de anonymiserade rostrarna? Jag har lite svårt att förstå varför deltagarna i en turnering ska vänta på att icke-deltagare ska bli klara med dem.
Ranta är tradition. Vi ger dem en dag eller så till.
edit: Ranta är inspelat, så det släpps inom kort
Kul! Går det att släppa anonymiserade rosters samtidigt som Ranta också möjligen?
Ranta är uppe!
Bittermackan
En Bittermacka kommer att serveras som kvällsmål till deltagarna. Mackan kommer i två versioner: Bitter och Junior. Båda kommer på harmlöst vetebröd utan nötter och sånt.
Bitter innehåller:
Hummus, picklad rödlök, sallad, gurka, förakt
Junior innehåller:
Ost, smör, gurka, sallad, medlidande
Gå in på länken nedan och ange vilken macka du vill ha. Har du inte fyllt i något före fredag kl 1200 så får du automatiskt en Bitter.
Dra iväg ett PM till mig om du har någon krånglig allergi som exkluderar båda mackorna, så löser vi det.
@Bitter eftersom jag är en 60-årig, läsande, icke-poddlyssnande medborgare ber jag än en gång: kan man möjligen få tillgång till rostrarna i skriven form?