<gnäll>Varför måste jag söka bland sju sidor blandade diskussioner för att hitta länken till appen? Varför finns den inte i materialet i första posten?</gnäll>
Det blir inget officiellt pris för bästa stunty, men om du får bättre totalpoäng av något av alla lag från tier 1 så kan du få plocka en prispåse ändå. Heja goblins!
Jag kan nu se match up men när jag laddar ned roster på iPhone hamnar den inte under downloads. Någon som klurat ut var den tar vägen? Eller kunna öppnat på annat sätt?
Comments
Lottningen live.
Så länge alla dyker upp på lördag så gäller denna, nu borde ni kunna se saker när ni går in.
Heja heja!
<gnäll>Varför måste jag söka bland sju sidor blandade diskussioner för att hitta länken till appen? Varför finns den inte i materialet i första posten?</gnäll>
Tack, ska ordna.
Tack!
@Pertan !
Det blir inget officiellt pris för bästa stunty, men om du får bättre totalpoäng av något av alla lag från tier 1 så kan du få plocka en prispåse ändå. Heja goblins!
Jag kan nu se match up men när jag laddar ned roster på iPhone hamnar den inte under downloads. Någon som klurat ut var den tar vägen? Eller kunna öppnat på annat sätt?
Jag ser matchup, men inte några rostrar,
för mig står sidan bara och buffrar/laddar. kommer aldrig till något innehåll.
Hmm. På dator, inga problem. Undersöker mobilnedladdningen!
Vet inte om jag har ett färdigt namn men jag har en temalåt för vårat lag.
exakt, på datorn funkar det utmärkt men på mobilen not so much.
för mig är det på datorn som sidan bara står och buffrar.
@Spelledaren jag och @Karlosaurus har nu ett lagnamn:
Små gröna män med enorma bukar
vi har även en laglåt! Alien Brännvin - YouTube
nu buffrar bägge två för mig.... @Spelledaren kommer du kunna sköta detta manuellt om det inte funkar på lördag?
Hallå!
Ja - det är inga problem för mig att uppdatera resultaten som inloggad admin. Oändlig buffring vet jag inte varför du drabbas av.
Nu fick jag till slut mobilen att öppna rosters - jag behövde tillåta pop up fönster.
Så trevligt!
Jag var annars ganska nöjd med ”Extra mycket armour tack” :D
Men jag skriver också ut alla rosters + en lista över uniqueness value.
<3
vi ¨är ju dock små, och bukar har vi av modell lite större än vanligt :D.
Notera:
Vi är på 14 planer, så om ytterligare någon tar med en så har vi extra ifall en blir glömd.
Jag kan släpa med en plan som brukar funka.
Då vi inte är sämre så har ju Goblinurgles också en theme song såklart:
https://www.youtube.com/watch?v=CKjaFG4YN6g
För mig funkar det på datorn, men inte mobilen. Tyvärr är det nog lite större chans att mobilen är med än datorn på lördag dock. ;)
funkar för mig på mobilen, men kan inte se rosters. men ser allt annat.
Jag tar med två spelplaner
Tack!
Nu bör vi vara på 17, det ska väl ordna sig!
För att se rosters på mobil behövde jag tillåta pop up fönster.
Tack Spelledaren nu fungerar det för mig på mobilen.
Inställningar -> Safari -> avmarkera ”blockera pop-ups” var det som behövdes på IPhone.
Jag har en som är rödhårig
Allt är klart här!
Nu saknas bara spelare och planer!
Jag har bakat två broccolipajer idag ifall någon vill ha det lunch sen!
Jag är lätt på för Spelledarens Broccolinpaj till lunch, låter ju toppen 😊
Spelplanen i väskan så det bådar gott
underbart bra anordnad turnering @Spelledaren(och Fru) !