Var snälla och logga in där med ert naf-nick och se om ni kan se er själva och att ni fått rätt roster. Säg också till om namn för ert lag + er squad så att jag kan uppdatera det med något roligt också!
De som skickade mig en roster gjord i ”league” har fått den utbytt mot en gjord i ”exhibition” så att de inte ser ut att ha en extra dedicated fan.
Ja, jag har bytt läge och loggat in utan admin access, och håller med. Jag lyckas inte se något annat. Fortsätt checka in - men jag tror att vi kommer trycka fram runda 1 senare under dagen.
Comments
Kan man se rostrarna någonstans?
Ja, börjar bli dags!
Tror Kaju föreslog Fredag men jag är som ni lite otålig 😀
Är det bara rosters du vill se @Pellevin finns de i rantaroster avsnittet på youtube som är länkat både här och i rantatråden.
I natt eller i morgon då. Meddelar här.
Nu finns alla rosters inlagda i turneringen på
Var snälla och logga in där med ert naf-nick och se om ni kan se er själva och att ni fått rätt roster. Säg också till om namn för ert lag + er squad så att jag kan uppdatera det med något roligt också!
De som skickade mig en roster gjord i ”league” har fått den utbytt mot en gjord i ”exhibition” så att de inte ser ut att ha en extra dedicated fan.
och säg till om ni inte kan se andras rosters… jag lär mig om inställningarna…
Ser inget när jag är inne och kollar, varken egen eller andras roster, men jag kanske gör fel?
Jag hittar turneringen men inga lag / coacher.
Ok, ska se
Hmm. Det fanns en knapp som heter ”start check in” - jag tryckte på den, så försök igen.
Om inte det räcker så trycker vi fram runda 1 (och drar om den ifall någon är borta på lördag morgon).
Hmm för mig snurrar/buffrar det bara..Kom in!👍️
Ok det är bra, vad kan du se?
jag kunde bara checka in
Hmm.
Ja, jag har bytt läge och loggat in utan admin access, och håller med. Jag lyckas inte se något annat. Fortsätt checka in - men jag tror att vi kommer trycka fram runda 1 senare under dagen.
Samma som för Pertan. Kunde checka in men ser inget roster.
Glömt att skriva det men vårt lag heter ”The Kalmar Union”
Snyggt. Fler lagnamn tack!
@Oxinotl ska vi heta "Foul(ing) Apperance?"
Bekräftat: måste trycka fram runda 1 för att låsa upp rosters.
kommer hända senare under dagen. Så vi får en lottning! Om någon uteblir så lottar vi om på lördag, men ändå!
Spännande!
Missad möjlighet att spela Elven Union och Old World Alliance.
Durin & Zalmour som är ihopkastat tänkte heta : Pumpkin Spice & Everything Dies
@Karlosaurus har du något fräsigt namn till oss? 😎
@Jimmieblla och @Ljunggren heter ”Gravöl med Jimmie & Finn”
Hahahhaha bästa namnet @Ljunggren !!
lyckades logga in men ser inget som övriga
jag och Oberwald är team "Juiced brocCooLi"
übercool 🙃
Tack @Juiblex, ja vi kör ju Tomb kings och Undead och vi gillar öl, så namnet kom liksom naturligt 😄
Nu börjar jag ge ut påhittade lagnamn. :)
Ok alla har fått squadnamn, men säg till om ni vill byta senare.
Nu trycker jag in runda 1! Lottning kommer!