Anmälan till SNUBBL (FUMBBL) säsong 10 "Pig out" - senast den 22:a Juni

edited June 8 in SNUBBL

G-dagen är här, dagen för alla värdiga grisar med ståtliga mustascher att resa sig mot dess förtryckare... inte längre ska vi tåla dåliga tärningar som förstör vad som annars uppenbart var ett vattentätt anfall! Res er mina bröder och systrar, det är dags att räknas - det är dags för att anmäla sig för SNUBBL säsong 10!

Informera Admin (mig) via tydligt PM på discord alternativt Swebba hemsidan om du önskar vara med - alla får vara med, plats löses! Eventuellt får en eller två hyvens coacher spela 2 lag för att få ihop det, återkommer med info närmare start!

Peta/påminn allt och alla... smyg in små lappar i kollegornas matlåda, tvinga barnen till kvalitetstid - Whatever it takes!

PM till Admin samt korrekt anmälan av lag i FUMBBL ska senast vara inne kl 23.59 22:e juni - dvs. om två veckor. Ligan kickar igång kvällen 23:a Juni! I PM:et ska de finnas info om vilket lag du spelar (om du avser nytt eller befintligt lag), ditt coachnamn samt om du kan tänka dig spela 2 lag (vid behov)

Följ instruktionerna längst ner på sidan (rubrik 3.2): https://fumbbl.com/p/group&group=14937&op=view Hör av dig till mig vid frågor - ser fram emot en ny smutsig rosa säsong!

Comments

Sign In or Register to comment.