Du o Du - Duo! 28:e juni 2025 i Nacka, Sthlm

1246789

Comments

• @sirvejlance @Zalmour ni behöver inte åka till Nacka. Jimmie och jag vinner på early roster registration.

• Skickat in roster nu @Spelledaren

• Man får se till att vinna både den moraliska och faktiska vinsten varje runda, så kan jag hålla på mitt roster några dagar till....

• edited June 7

Roster inskickat, skönt att ta en 5:e plats @Nyaga

• Hur blev det med parkering @Spelledaren ? 120:- timmen är en deal breaker för mig tyvärr.

• Jag tar en till promenad för att utforska möjligheterna. Men det är som sagt gratis att stå en bit bort, lägger till en ny bild på det @Oberwald_1

• @Spelledaren Ah då är det lugnt!

• Ok jag har rekat lite mer.

Det är svårt att få exakta kostnader från easypark.

Det röda området har tio platser, om jag tar 12 timmar just nu kostar det cirka 150 kronor.

Det blå området är skolans parkering, 12 timmar från nu är 90 kronor. Massor av platser.

Och som sagt gratis där nämnt innan, med massor av platser.

• Tack för alternativen :) alla 3 är gångbara för att komma och njuta av tärningar med er andra!

• edited June 9

• edited June 9

• Några uppdateringar:

Jag har sagt till om att vi behöver två Naf squad trophies att dela ut till segrarna.

Betalning ska ske senast på lördag - tacksam om alla kommer in i tid.

Jag har samarbetat med några om vad som händer ifall ett lag faller bort på själva speldagen. Då jag vill undvika walk over så blir det i så fall en lösning där tre lag delas upp för att möta varandra. Jag diskuterar gärna detaljerna i en annan tråd.

Jag la nyss ihop vinstpåsarna som ni får välja på. Vinster väljs i den ordning ni ser i första inlägget, och de som vinner hela turneringen får välja två priser var (men inte mer än 1 stor bollmarkör var). Efter det får varje person i en priskategori välja ett pris var (totalt delar vi ut 14 priser).

Börjar bli spännande nu! Vi ser ut att få tillgång till lokalen från och med fredag!

• Finns det ett telefonnummer att Swisha till? Jag ser bara några siffror från ursprungsinlägget, som jag inte riktigt förstår vad de står för: 123-6423412.

• @Lockmund det numret är ett företagsnummer inom Swish, dom börjar alltid med 123…

I detta fall så är det Spelledarens företagsnamns nummer.

• Tack, helt riktigt.

• Live and learn! Jag hade tappat bort en siffra, så det var därför Swish inte ville samarbeta.

• Nu har vi fått tillträde! Intensiv vecka framför oss.

Byggarna sa att på grund av allt som byggs i Orminge centrum så har de tagit bort parkeringsförbudet på vår gata, så det finns cirka 8 platser gratis rakt utanför oss!

• Enstaka personer har inte betalat, men det är några timmar kvar av lördagen.

• Vi kom nästan hela vägen fram med betalningar!

Jag äger två planer till Blood Bowl - det betyder att vi behöver 12 till. Hoppas att många av er utan problem kan ta med en.

Ni kan alla testa att gå till https://bbtm.app/

Jag lekte runt nyss med ”Testing the format” - logga gärna in som spectator och rota runt i den turneringen för att vänja er med layout.

om ni loggar in med naf nick så kan ni också kontrollera att jag skrivit rätt på Du o Du - rulla bara fram till rätt datum.

• Jag kan ta med mig Alicante plan

• Jag kan ta med Alicante och en kartong GW

• Jag kan ta med en undead pitch från GW

• Best painted duo of teams. Har ni några krav där. Tex måste ha målat själv etc.

• Hej Mike. Jag kommer att försöka samla intryck från alla deltagare, och även om jag inte vill utesluta någon så kommer jag definitivt väga egenmålade figurer mycket tyngre.

Tänk på att det är en klar bonus om lagen verkar höra ihop!

• Snart dags för alla rosters att vara inne - tryck till innan midsommar!

@Zalmour

@demonikai

@Durin

@aeonax

@Lockmund

@Lenharth

@Pellevin

Om det inte blir Ranta (ni vet midsommar o grejer), finns det intresse för en roster reveal stream på måndag kväll?

• Klart det finns intresse :)

• kollar inte streams, men spela in det som man kan se det i egen takt sen

• Våra rosters kommer senare ikväll (Lockmund och Lenharths).

• Bör finnas på plats nu i mailkorgen, men de ser lite konstiga ut när jag tittar på dem via filen.

Sign In or Register to comment.