Det låter ju magiskt. Vi får väl se hur det blir. @Trolle har fått annat på eftermiddagen, så jag har gått med på att spela de sista två matcherna, där jag tar över samma lag.
Jag skulle gärna köra på lösningen att de tre sista lagen delas för att möta varandra, men…
Jag har försökt att simulera vad det betyder med poäng, SoS och match making för kommande rundor och det är svårt. Inget program kan hantera lösningen heller.
Att ett lag får en runda WO och möter varandra kan jag få programmet att förstå.
Walk over är trist, och att få 1 match av fyra på det viset är lite extra sorgligt. Det är också märkligt med SoS där den motståndaren alltid är värd 0.
Tror ni att det är värt för mig att fortsätta försöka hitta en lösning för de tre sista att möta varandra? Eller ska man bara acceptera att det sista laget möter varandra och får squad victory på walk over?
Från tråden här så vet vi att @Trolle hinner spela de två första matcherna, och att @Zalmour funderar på att vara reserv - kanske är det något som man vill binda ihop med en extra person @Cindurion ?
Om allt detta blir av så är vi 28 - vilket var mitt första tak för turneringen.
Om folk är väldigt tydliga med ett intresse som tar oss till 32 så ska jag försöka öka till det - men än så länge blir alla följande ansökningar placerade i reserv.
Comments
Yes, ordnar det sen. Klokt förstås.
Jag var nere under dagen för att se vad det kostar att parkera i Orminge centrum. Efter de tre timmar man får gratis är det 120 kr/timmen?!?!
Omöjligt att använda den parkeringen då…
Jag ska leta runt lite och se om det finns någon som fungerar inom rimligt avstånd, det är ändå en liten promenad till gratisparkeringen.
Gäller det priset även under helger?
Ja :(
Tack för att du kollar upp och fixar med info så det blir lättare för oss som tar oss dit med bil :)
Jag kan eventuellt va standby om nån hoppar av
Det låter ju magiskt. Vi får väl se hur det blir. @Trolle har fått annat på eftermiddagen, så jag har gått med på att spela de sista två matcherna, där jag tar över samma lag.
Angående ev. ojämnt antal lag:
Jag skulle gärna köra på lösningen att de tre sista lagen delas för att möta varandra, men…
Jag har försökt att simulera vad det betyder med poäng, SoS och match making för kommande rundor och det är svårt. Inget program kan hantera lösningen heller.
Att ett lag får en runda WO och möter varandra kan jag få programmet att förstå.
Walk over är trist, och att få 1 match av fyra på det viset är lite extra sorgligt. Det är också märkligt med SoS där den motståndaren alltid är värd 0.
Tror ni att det är värt för mig att fortsätta försöka hitta en lösning för de tre sista att möta varandra? Eller ska man bara acceptera att det sista laget möter varandra och får squad victory på walk over?
jag tror det är den enklaste lösningen. Dessutom garanterar du ju då att alla får spela fyra matcher.
Hej, vi är 5 personer som tänkte signa upp till turneringen, finns det någon mer som var sugen och behövde en team mate?
Wow!
Vad kul!
Från tråden här så vet vi att @Trolle hinner spela de två första matcherna, och att @Zalmour funderar på att vara reserv - kanske är det något som man vill binda ihop med en extra person @Cindurion ?
@Måsart sugen på att hoppa in och lira en endagars?
Jag kan bilda lag med en av er, de funkar. Den ända som kommer klaga är @sirvejlance för nu minskade hans vinstchanser <3
Om allt detta blir av så är vi 28 - vilket var mitt första tak för turneringen.
Om folk är väldigt tydliga med ett intresse som tar oss till 32 så ska jag försöka öka till det - men än så länge blir alla följande ansökningar placerade i reserv.
Fan vad kul om det blir fullt hus :)
@Zalmour stanna hemma! Vi pratade ju om att du inte får stjäla min ”thunder” 😘 siktar ju på min 4e raka team-vinst
Ähh de löser du, jag hejjar ändå på dig innerst inne
Jag och @Karlosaurus ska nog släcka dina drömmar!
Vilka tre har du tagit?
Låter brutalt bra. Online för VM biljett. En med mysiga och sista?
@83wotan många har försökt, få lyckas.
@mikethemachine exakt, samt gnällbältet och Bitterbowl teams of scream.
funderar på nytt nick ”sir-teamplayer”😂
@sirvejlance ”En med mysiga” skulle vara -en med nyaga. Kanske dags att han också får ett nytt nickname
Hahah! Det låter bra !
Så vi återkommer snart när vi har kollat lag och så men kan preliminärt skriva upp:
Kepop och Cindurion
Aeonax och Demonikai
Durin och Zalmour
Med dom tryhard nicks så luktar de top3
Det var inte långt borta för mig och lord @Bitter sist :)
väldigt nära, men ändå rättvist att vi vann.
Det tycker jag inte …. Aldrig rättvist när du vinner något!
Har färdiga rosters från 2 squads, påminner om att earlier roster registration date är femte tie breaker :D