Vi har 8 lag anmälda vilket räcker till en härlig turnering, men vi hoppas alltså på 4 lag till.
Nu finns det ett swish-nummer som hör till företaget, det är bra.
Jag har i dagsläget inte lyckats rekrytera någon reserv, om någon vill anmäla sig som det, enskilt eller lag, så slipper man anmälningsavgift, men får alltså bara spela om det inte går ihop vid turneringsdagen. De som jag frågade bildade ett lag och ska spela i turneringen i stället.
Jag vill gärna komma och spela, men har inga vänner som orkar slita sig, jag är rätt dålig på spelet men tycker själv att jag är rolig och trevlig. Får man spela 2 lag själv eller finns det någon som vill förbarma sig över en stackare och teama upp?
Jag äger bara dåliga lag men kan tänka mig att måla klart mina orker ifall det behövs.
Jag fick precis info att jag måste hoppa av, då jag behöver hantera familjelogistik den helgen. 😕 Så @Karlosaurus och @83wotan kanske kan slå ihop sina påsar?
Såg att @Oberwald_1 sökte lagkompis. Om han fortfarande gör det så undrar jag hur ingen har plockat den bästa beskyddaren, lagspelaren och trevligaste snubben 🤓
Comments
Anmäler @mikethemachine och @Nyaga !
Två månader kvar.
Vi har 8 lag anmälda vilket räcker till en härlig turnering, men vi hoppas alltså på 4 lag till.
Nu finns det ett swish-nummer som hör till företaget, det är bra.
Jag har i dagsläget inte lyckats rekrytera någon reserv, om någon vill anmäla sig som det, enskilt eller lag, så slipper man anmälningsavgift, men får alltså bara spela om det inte går ihop vid turneringsdagen. De som jag frågade bildade ett lag och ska spela i turneringen i stället.
@Ionas och @Juiblex anmäler sig.
@Ljunggren & @Jimmieblla anmäler sig utan förhoppningar på hög placering. Men vi kommer ge allt, både på och utanför spelplanen!
Det här är utmärkt.
Nu har vi 10 par.
Vilken dag det kommer att bli!
Jag ser fram emot att besöka butiken @Spelledaren !
Kul, hur många lag krävs för en NAF pokal i team?
Ska bli riktig roligt att komma ut och se vad ni knåpat ihop
24 coaches om det är 4 matcher, så vi behöver 12 par på plats.
Ja, det är väldigt spännande!
Jag vill gärna komma och spela, men har inga vänner som orkar slita sig, jag är rätt dålig på spelet men tycker själv att jag är rolig och trevlig. Får man spela 2 lag själv eller finns det någon som vill förbarma sig över en stackare och teama upp?
Jag äger bara dåliga lag men kan tänka mig att måla klart mina orker ifall det behövs.
Jag fick precis info att jag måste hoppa av, då jag behöver hantera familjelogistik den helgen. 😕 Så @Karlosaurus och @83wotan kanske kan slå ihop sina påsar?
Familjen först!!
@Karlosaurus jag spelar gärna med dig om du vill spela med mig :).
Jag hoppar på med 83Wotan. Kul med lite sportboll
Ibland verkar det som att saker är meningen att hända!
Exakt!!! Jag och @Karlosaurus blir en match made in heaven ❤️
@Spelledaren när är deadline för rosters?
Såg att @Oberwald_1 sökte lagkompis. Om han fortfarande gör det så undrar jag hur ingen har plockat den bästa beskyddaren, lagspelaren och trevligaste snubben 🤓
#backaOberwald_1
Deadline för rosters 6 dar innan antar jag, 22/6.
Edit:
Här inser jag att det finns en tradition med Ranta roster —- de kanske vill ha mer tid på sig än så?
Kom ihåg att roster registration date finns med i tie breakers.
Betala gärna innan det, märk ”Du o Du”
blir det jämnt antal lag om jag och @Oberwald_1 går ihop i lag @Spelledaren?
@brocCooLi
Det blir det inte, men vi vill nå 24, och jag tycker inte att det ska hindra någon med ev. ojämna nummer, tänk om någon är sjuk samma dag liksom.
Jag fnular på regler för ojämna lag tillsammans med andra på discord, så det kommer en lösning när jag väl bestämt mig.
ska vi gå ihop @Oberwald_1?
@brocCooLi Its on!
Dreamteam, fasen vad nice 🥦🦅
Min låda med priser från Diceotaur / @imp
har kommit.
Lägger lite bilder på discord! Tryck i de två sista så att vi når fram till NAF squad trophy nu!
Några har börjat betala och skicka en roster, tackar.
förresten @Spelledaren ska man döpa sina lag? jag tänkte på squadname.
Ojämna lag i duoturnering kan lösas elegant:
laget får en bye i turneringen, lagets medlemmar får en NAF-match mot varandra
@83wotan
Kör hårt.
@grumplekins
Ja, men det är trist :/
Så att vi hinner med att beställa NAF trophy:
betalning sker senast 14/6.
så att vi hinner ordna Ranta roster om de är intresserade: rosters senast 20/6.
Röd: långtidsparkering, gratis.
Svart: busshållplatsen Orminge centrum
Blå: parkering, 3 timmar gratis, reg skylt.
Kan denna läggas i originalposten tror jag att många slipper en hel del scrollande :)
Kanske du redan gjort men ändå