@Pellevin Jag tycker du ska välja laget med minst dodge 😄.Nä’rå, det var väl David som ”tingade” först av vad jag kan förstå av tråden , vi kan ta en match senare.
Jag har dessvärre blivit dålig under natten och måste därför står över dagens match. Hoppas det finns någon som spontant vill hoppa in och spela med DavidD istället för mig. 🙁
Comments
Just denna torsdag kan jag ej tyvärr, men gärna en annan gång
@Pellevin Jag tycker du ska välja laget med minst dodge 😄.Nä’rå, det var väl David som ”tingade” först av vad jag kan förstå av tråden , vi kan ta en match senare.
Tack för den fina gesten @Ljunggren. Vad säger du @DavidD? Klockan 15 på alphaspel?
@Pellevin det blir bra, ses på torsdag
Jo, men jag kan faktiskt hoppa in. Har mött @Pellevin två gånger, men alla andra borde jag kunna spela mot.
Vad sägs om @Bitter vs David och @Ljunggren mot @Pellevin (vilken tid kan alla?)
@Pellevin @DavidD @Bitter Jag kan vara på plats på Alpha kl 17:30.
1730 blir fint.
17.30 blir fint
Funkar för mig med.
Kul! Har bokat bord 21 åt oss
Kul!
Jag har dessvärre blivit dålig under natten och måste därför står över dagens match. Hoppas det finns någon som spontant vill hoppa in och spela med DavidD istället för mig. 🙁
Om någon vill ta Bitters plats finns det bord bokat. Jag spelar Amazoner TV 1280. Kan spela när som under hela dagen idag.
@Karlosaurus @Trolle @sirvejlance @Morn82 kan jag lura in någon av er på en match idag?
@GamleOle @Sajkiq @Jimmieblla är någon av er på humör?
Om någon vill ta en sista ? Open så är källarlokalen i mitt hus i Axelsberg bokad imorgon onsdag den 28. Kan hela dagen.
Jag vill gärna ta en till Open, men kan endast på torsdag.