@DavidD vi har ju möts två gånger tidigare och kryssat båda gångerna. Är det inte dags för en tredje och avgörande match om vilka som regerar Hägerstens området, Amazoner eller Undead. Jag kan efter kl 15.
@DavidD Jo, var det inte så att man bara fick mötas två gånger i Open förr. Om så är fallet så möter jag gärna dig @Pellevin på torsdag kväll. Vi har ju bara kört en gång :)
Comments
Är någon eventuellt öppen för en lunchbowl (10-15) någon dag i nästa vecka?
@GamleOle jag kan nog köra måndag! var? hur?
Någon som är sugen på en Open nu på torsdag (3e)?
Luggslitna amazoner erbjudes 😁
Någon som vill lira nu på torsdag (10/4)?
Jag har liga 17.30, kan innan det
Hinner vi om vi börjar kl 15?
@Pellevin lite tight men vi kör snabbt så funkar det säkert, annars om du kan 14, 14,30?
Jag siktar på 14:30, men kan bli lite sen.
@Pellevin taget. Jag har bord bokat från 17.30 för liga så tänker mig att vi kör på det bordet.
Jag har bokat bordet från kl 14.
Mina Undead vill gärna lira en match på söndag. Någon som är sugen ?
Ska vara på Alpha kl 14 men om du kan o vill kl 10?
@DavidD härligt med morgonmatch, kl 10 funkar fint. Kör vi på alpha?
Mina rata och söta Amazoner söker en open till torsdag. Har ligamatch 18.30 så innan dess.
Någon som vill dra en open idag torsdag 8e?
Vilken tid?
gärna runt 13 eller 14
Trodde jag skulle kunna, men hade fel, lessen.
@DavidD nästa torsdag?
@Pellevin kikar på det - borde kunna dagtid
@DavidD jag tror att jag kan från ca 14:30 nästa torsdag.
Om någon är sugen på spel på onsdag 14e är min källarlokal (Axelsberg) bokad och redo.
@DavidD vi har ju möts två gånger tidigare och kryssat båda gångerna. Är det inte dags för en tredje och avgörande match om vilka som regerar Hägerstens området, Amazoner eller Undead. Jag kan efter kl 15.
Någon som vill lira på torsdag? Jag kan från eftermiddag till kväll.
@Ljunggren oklart hur många gånger man får köra?
@DavidD Jo, var det inte så att man bara fick mötas två gånger i Open förr. Om så är fallet så möter jag gärna dig @Pellevin på torsdag kväll. Vi har ju bara kört en gång :)
@Pellevin vi kör
@Ljunggren osäkert om man får köra mer än två gånger , vem är ens open-ansvarig nu?
@Ljunggren och @DavidD jag spelar gärna mot bägge, men bara en nu på torsdag. Vet inte hur jag ska avgöra vem.
Kan man få in en fjärde coach till torsdagsmys? @Ionas @Bitter @Zalmour är ni sugna?