Lycka till alla!
Lycka till!
Lycka till
Är det någon som skulle kunna släppa in under runda 4? Jag vill känna svettlukt och höra tärningar 😅
Hur är ställningen? Det finns ju tourplay så jag kollar där.
Jag åkte på extrem frossa på väg hem, höll knappt på att ta mig till bilen, nu har jag feber.
Låter hemskt krya på dig
Underbart, är det en grumpleminon som är odd man in
Ser ut som att orcherna tröskar på väldigt bra.
kul kul
Japp, inte otippat att orcher är bra med EB ruleset. Är det en bra coach så blir det typ oavgjort eller vinst som majoritet.
Stort grattis @Pellevin så himla skoj att du är tillbaka
Yep! :D
Grattis @Pellevin
Grattis @Pellevin!
Tack @grumplekins för en fint arrangerad turnering i bra lokaler! Hoppas jag kan komma nästa år.
Grattis till vinsten @Pellevin!
orättvist att du vann @Pellevin
Tack alla som kom och stort tack till sponsorn @imp /https://www.etsy.com/se-en/shop/Diceotaur
Tack allesammans, men endast @brocCooLi gav en hälsning jag kan respektera ;)
Otroligt bitter att jag var tvungen att hoppa den här i förmån till Operativsystemsteori... 😅
Comments
Lycka till alla!
Lycka till!
Lycka till
Är det någon som skulle kunna släppa in under runda 4? Jag vill känna svettlukt och höra tärningar 😅
Hur är ställningen? Det finns ju tourplay så jag kollar där.
Jag åkte på extrem frossa på väg hem, höll knappt på att ta mig till bilen, nu har jag feber.
Låter hemskt krya på dig
Underbart, är det en grumpleminon som är odd man in
Ser ut som att orcherna tröskar på väldigt bra.
kul kul
Japp, inte otippat att orcher är bra med EB ruleset. Är det en bra coach så blir det typ oavgjort eller vinst som majoritet.
Stort grattis @Pellevin så himla skoj att du är tillbaka
Yep! :D
Grattis @Pellevin
Grattis @Pellevin!
Tack @grumplekins för en fint arrangerad turnering i bra lokaler! Hoppas jag kan komma nästa år.
Grattis till vinsten @Pellevin!
orättvist att du vann @Pellevin
Tack alla som kom och stort tack till sponsorn @imp /https://www.etsy.com/se-en/shop/Diceotaur
Tack allesammans, men endast @brocCooLi gav en hälsning jag kan respektera ;)
Otroligt bitter att jag var tvungen att hoppa den här i förmån till Operativsystemsteori... 😅