Blir gärna med och käkar och kan ta med mig plan om det fortfarande behövs extra :)
Jag tar med min Alicante.
Tar med min alicante
Hur gick det med Ranta @kaju @havaji ?
Ranta Roster! Gnällbältet Tag Team Tournament - YouTube
Skyller att jag jobbar just nu:p
@kaju kanske en dum fråga, men en del ställen har ju inte rättigheter längre : kommer dom ha öl på restaurangen? Gärna dom stora härliga 67cl flaskorna :).
Isf får vi äta snabbt och dra till nästa ställe.
Jag gillar din tankegång - wotan approves
Jag la till High lander rule. Om samma star player möts så får båda spela.
Jag la även till Registrerings tid kl 08:30. Om det blir problem för er som kommer från andra städer att hinna fram så kontakta gärna mig.
Lottning Lottning Lottning!
LETS GO!
🙃
Så vackert
asså gubbar ni GÖR en fan rörd, kåt, peppad, och nog tusen andra saker, ni är så jävla grymma asså! NU JÄVLAR VILL MAN SPELA! <3
Underbart med pepp video 🥳
Stor videokonst! 😄
Har en theme song. Jag kan nu dö lycklig.
Kan man se listorna någonstans? Hur går lottningen mellan lagen till?
@Pertan Den individuella lottningen är också gjord, jag lägger upp den idag (om jag hinner).
Kul att se om man möter snotlings, goblins eller Necro....
@Juiblex Det gör du inte kan jag avslöja :D
Hahaha så det blev Gnomes istället @Viccy
Var kan man se vem som spelar vad?
@Juiblex Vem vet?
@sirvejlance Jag tror inte man kan göra det än.
Ett lag av deltagarna som är väldigt ny på turneringsscenen har frågat om dom får ändra i sitt roster.
Vi har sagt ”ok, men ni får inte ta Tackle för det hade du inte från början”, vi har fått ändringar.
Tanken är att välkomna nya coacher till turneringsscenen och alla får en trevlig turneringshelg.
Tack för att ni förstår.”
Helt rätt gjort @kaju !
"Du får göra ändringar så länge det inte är ändringar som är negativa för laget jag spelar" -@kaju 2025
Edit: Tycker det är bra att vara välkomnande mot nya. Men att enda begränsning är "välj inget anti amazon" är lite udda.
Comments
Blir gärna med och käkar och kan ta med mig plan om det fortfarande behövs extra :)
Jag tar med min Alicante.
Tar med min alicante
Hur gick det med Ranta @kaju @havaji ?
Ranta Roster! Gnällbältet Tag Team Tournament - YouTube
Skyller att jag jobbar just nu:p
@kaju kanske en dum fråga, men en del ställen har ju inte rättigheter längre : kommer dom ha öl på restaurangen? Gärna dom stora härliga 67cl flaskorna :).
Isf får vi äta snabbt och dra till nästa ställe.
Jag gillar din tankegång - wotan approves
Jag la till High lander rule. Om samma star player möts så får båda spela.
Jag la även till Registrerings tid kl 08:30. Om det blir problem för er som kommer från andra städer att hinna fram så kontakta gärna mig.
Lottning Lottning Lottning!
LETS GO!
🙃
Så vackert
asså gubbar ni GÖR en fan rörd, kåt, peppad, och nog tusen andra saker, ni är så jävla grymma asså! NU JÄVLAR VILL MAN SPELA! <3
Underbart med pepp video 🥳
Stor videokonst! 😄
Har en theme song. Jag kan nu dö lycklig.
Kan man se listorna någonstans? Hur går lottningen mellan lagen till?
@Pertan Den individuella lottningen är också gjord, jag lägger upp den idag (om jag hinner).
Kul att se om man möter snotlings, goblins eller Necro....
@Juiblex Det gör du inte kan jag avslöja :D
Hahaha så det blev Gnomes istället @Viccy
Var kan man se vem som spelar vad?
@Juiblex Vem vet?
@sirvejlance Jag tror inte man kan göra det än.
Ett lag av deltagarna som är väldigt ny på turneringsscenen har frågat om dom får ändra i sitt roster.
Vi har sagt ”ok, men ni får inte ta Tackle för det hade du inte från början”, vi har fått ändringar.
Tanken är att välkomna nya coacher till turneringsscenen och alla får en trevlig turneringshelg.
Tack för att ni förstår.”
Helt rätt gjort @kaju !
"Du får göra ändringar så länge det inte är ändringar som är negativa för laget jag spelar" -@kaju 2025
Edit: Tycker det är bra att vara välkomnande mot nya. Men att enda begränsning är "välj inget anti amazon" är lite udda.