Peking Spring Bowl: Alla mot barncancer. Norrköping 7/6

En dag. Fyra omgångar. Blood Bowl. Emerging stars. Välgörenhet. Kan det bli bättre?

Välkomna.

Comments

• Eftersom BitterBowl 8 också går av stapeln den helgen så hoppar vi på välgörenhetståget till förmån för Barncancerfonden. 👍🏻

• Snyggt! @Bitter

Vi ser till att uppmärksamma ert engagemang också.

• är sugen.

• Kul att det redan finns intresse för detta event, vänligen observera att vi (åtminstone för stunden) måste ha en begränsning på 20 deltagare då vi inte är ensamma i lokalen. Först till kvarn enligt tourplay-registrering.

• det är troligen Nationalbollen i Gbg dagen innan, men jag tror jag hittat en lösning på hur jag kan ta mig till Norrköping :D

• Bravo! När @brocCooLi är ute och reser på egen hand känner vi oss alla trygga.

• Hej alla,

De 20 platser vi hade planerat för till Spring Bowl är sedan ett par dagar intecknade. Skriv här om det finns intresse så vet vi om vi ska undersöka om det finns möjlighet att öppna upp för några till deltagare.

• hur gör en för att byta lag i tourplay? tog bara ett för att paxa lag. vet inte vad jag ska spela än.

• edited March 1

Registrera ett nytt och släng det andra i papperskorgen.

Kan skicka bilder om du inte hittar @brocCooLi

• Precis så. Hojta till om problemen kvarstår.

• Väldigt bra initiativ @d_rock , jag och @Stareater hade samma upplägg för typ 5 år sedan men pga familjelägenheter så blev det aldrig av och jag har alltid tänkt göra något liknande men det har dragit ut på tiden...

• Tack, även om det i första hand är Gonzas1000 som ska ha cred som den store organisatören bakom eventet. Men det är väl inte för sent för er att återuppta er idé? Det kan aldrig vara dåligt med mer välgörenhet!

• @d_rock nä det kommer, tror dock inte jag får med mig @Stareater eftersom han lagt tärningarna på hyllan sedan några år tillbaka tyvärr. 😢

• den här turneringen ligger lite i farozonen för mig om jag kan vara med eller inte, och eftersom det verkar vara stort tryck på den drar jag mig ur. skulle det behövas så kan jag nog ställa upp.

• Ok. Du är välkommen på Dungeon Bowl i augusti istället :)

• @d_rock har ni en väntelista ni fyller på från eller finns det chans att anmäla sig?

• Hej, som ni vet så firar vi Spring Bowl den 7 juni. Vi är för närvarande 17 spelare, det skulle vara fantastiskt att ha en till för att göra 18. Och det har en god anledning! :)

• @kepop du är jättevälkommen, vi behöver spelare! :D Och det skulle vara fantastiskt att ha den helt nya vinnaren av Gyllene Spårvagnen!

• kl 8:15 första match imorgon va? Åker från Sthlm på morgonen.

• Det ser ut som att man får säga grattis till @sirvejlance och hans goblins.

• Tack ! 🙏

Goblinerna verkar ha fått guldfeber 😂

Sign In or Register to comment.