Moss Crow Cup 2025
Moss Crow Cup 2025
Sted: Moss - Tabletop Battle
Adresse: Høydaveien 17, 1523 Moss
Dato: 22. og 23. Februar
Antall plasser: 20
NAF: Yes
NAF medlem pris: 250 NOK
Ikke NAF medlem pris: 370 NOK (inkluderer NAF medlemskap)
Antall kamper: 5 (3 på lørdag, 2 på søndag)
FB Link: https://fb.me/e/2gKWCujro
Regler:
Moss Crow Cup bruker Eurobowl 2025 reglene.
Tourplay link for registrering av lag
https://tourplay.net/en/blood-bowl/moss-crow-cup-2025/news
Viktige datoer:
Påmeldingsfrist: 16. februar
Roster submission frist: 18. februar
Blir Tourplay eller lignende, mer info om roster innsending kommer
Betaling:
Vipps til 97978063
(om du ikke har Vipps så ta kontakt om å løse betaling)
Regler: Eurobowl 2025-ish - Kommer så snart som mulig
Velkommen til Moss Crow Cup 2025!
Etter 2 år med suksess som endagers turnering satser vi på 2-dagers og 5 kamper i 2025!
Reglene blir forenklede Eurobowl 2025 regler.
Overnattingsmuligheter:
Vi kan tilby et lite utvalg med billige soveplasser for de som er på reisefot.
Hotell Martin:
Antall plasser: 6 - Booket!
Lokasjon: Sarpsborg (30 min kjøring til spill-lokal)
Pris: 150 NOK
Inkluderer: Sted å sove*, frokost**, underholdning***, katt****
Booking: epost til martin.syvertsen@gmail.com
*Seng ikke garantert, mulig du får oppblåsbar madrass eller lignende
**Enkel frokost
***Morsom underholdning ikke garantert, det er stor risiko for at du blir knust av inforthepain i Mario Party 2 for Nintendo 64 via Switch emulator.
**** Obs katten kan klore deg om du ikke er forsiktig
Påmeldt:
- Drexxl
- brocCooLi
Comments
If anyone wants this text in (bad) swedish or (maybe ok) english then please let me know ;)
Jag vill dyka upp! Pluggar på ett labbutanflr strömstad så det är nära för mig!
jag är sugen. har hört att du har jus hemma hos dig @Mato så tar gärna sängplats också :)
Detsamma! Jag vill sova i Casa Mato
"Antal Plasser:6" ? Har du byggt ut? Hoppas du vet att Jag, Juiblex och IFTP har stående bokningar. 😊
Da noterer jeg 5 stk svensker for overnatting :)
Den 6. plassen er sammen på rommet til IFTP ;) (men det kan gjøres andre løsninger også)
Om jeg får 6 reservasjoner så kan jeg skaffe soveplasser for 2 til, men på annet "hotell" :D
Ok så da har jeg 6 bookinger for Hotell Martin, men disse er litt løse reservasjoner så får bekrefte disse når det nærmer seg.
Jeg har dermed lagt til et nytt Hotell Richard, det har bare 2 plasser, men er enda billigere enn Hotell Martin med 0 kr. Samme system for reservasjon :)Oppdatering, desverre ser det vanskelig ut med "Hotell Richard" akkurat nå, men skal se hva som skjer der.
Jag har för avsikt att vara med och tar gärna en sovplats nånstans.
Godt å høre @Pidpad :) Det kan se ut som det er fullt for overnattinger akkurat nå, men jeg skal starte å få bekreftelser på hvem som kommer nå etter nyttår så da setter jeg deg på venteliste for første mulige ledige plass :)
Ok da er reglene på plass! Sjekk linken og du finner nå EB reglene + Moss Crow Cup reglene (som er EB reglene og andre ting for turneringen)
Fint om jeg begynner å få bekreftelser på overnattinger @inforthepain @Drexxl @Juiblex @Ionas @brocCooLi :)
Jag övernattar gärna!
jag övernattar på Hotell Martin.
Da bekrefter jeg at @Drexxl @brocCooLi og @Pidpad har soveplasser hos Hotell Martin :)
TP er oppe og klart for registrering! https://tourplay.net/en/blood-bowl/moss-crow-cup-2025/news
@Mato vad behöver man ta med sig till Hotell Martin? (avdelning sovgrejer då)
@Pidpad så jeg har 3 senger og 2 oppblåsbare madrasser tilgjengelig, når jeg har endelig antall gjester så tenkte jeg å sette opp løsningen.
Korte versjonen er at om vi blir 6 stk så er det fint om 1 person tar med egen madrass. Det er antagelig lurt om de som kan ta med en sovepose gjør dette, men jeg har en del dyner også.
Bare 1 uke igjen til å registrere lag og betale folkens! Husk å registrere lag på TP og betale via Vipps.
TP link:
https://tourplay.net/en/blood-bowl/moss-crow-cup-2025
Betaling Vipps - NOW IN SWEDEN!:
Vipps til +4797978063 - Martin Syvertsen
Med NAF - 250 kr
Uten NAF - 370 kr (NAF medlemskap inkludert i prisen)
lägg till +47 på numret dvs, +4797978063 för oss utlänningar :)
Edit: och har ni inte vipps så kan ni swisha mig så vippsar jag
skaffar vipps pga coolt. är priset i svenska då antar jag?
det är i norska. det går typ jämnt ut. Svenska är (såklart) värda lite mer men det tillkommer (såklart) en avgift.
Norska, praktiskt nog.
taaaack
Om inte annat, valbart. Tror norska var default för mig.
Är det någon som åker från Göteborg? Går det fortfarande att anmäla sig?
Archie
jag och iftp kommer åka från Gbg @Zimonyi
någon form av västtrafik och sedan bli upplockade i Strömstad, iftp vet detaljerna kring det hela, jag nickade och höll med.
anmälningsdeadline 16 februari och roster deadline 18 februari @Zimonyi så du har tid fortfarande. är din norska lika dålig som @kajus?
Fremdeles plass @Zimonyi (men overnatting på Hotell Martin er dessverre fullt)
Til eventuelt andre så har jeg registrert 6 betalinger av 15 Tourplay registrerte så husk å betale innen den 16. 😉
@mato Jag anmäler mig via Tourplay och @bloodfeast betalar via vipps.
Archie
Moss moss moss!
Du kan vara moss.