Moss Crow Cup 2025

edited January 19 in Turneringar

Moss Crow Cup 2025

Sted: Moss - Tabletop Battle

Adresse: Høydaveien 17, 1523 Moss

Dato: 22. og 23. Februar

Antall plasser: 20

NAF: Yes

NAF medlem pris: 250 NOK

Ikke NAF medlem pris: 370 NOK (inkluderer NAF medlemskap)

Antall kamper: 5 (3 på lørdag, 2 på søndag)

FB Link: https://fb.me/e/2gKWCujro

Regler:

Moss Crow Cup bruker Eurobowl 2025 reglene.

Tourplay link for registrering av lag

https://tourplay.net/en/blood-bowl/moss-crow-cup-2025/news

Viktige datoer:

Påmeldingsfrist: 16. februar

Roster submission frist: 18. februar 

Blir Tourplay eller lignende, mer info om roster innsending kommer

Betaling:

Vipps til 97978063

(om du ikke har Vipps så ta kontakt om å løse betaling)

Regler: Eurobowl 2025-ish - Kommer så snart som mulig

Velkommen til Moss Crow Cup 2025!

Etter 2 år med suksess som endagers turnering satser vi på 2-dagers og 5 kamper i 2025!

Reglene blir forenklede Eurobowl 2025 regler. 

Overnattingsmuligheter:

Vi kan tilby et lite utvalg med billige soveplasser for de som er på reisefot. 

Hotell Martin:

Antall plasser: 6 - Booket!

Lokasjon: Sarpsborg (30 min kjøring til spill-lokal)

Pris: 150 NOK

Inkluderer: Sted å sove*, frokost**, underholdning***, katt****

Booking: epost til martin.syvertsen@gmail.com

*Seng ikke garantert, mulig du får oppblåsbar madrass eller lignende

**Enkel frokost

***Morsom underholdning ikke garantert, det er stor risiko for at du blir knust av inforthepain i Mario Party 2 for Nintendo 64 via Switch emulator.

**** Obs katten kan klore deg om du ikke er forsiktig

Påmeldt:

• Drexxl
  • brocCooLi
«13

Comments

• If anyone wants this text in (bad) swedish or (maybe ok) english then please let me know ;)

• Jag vill dyka upp! Pluggar på ett labbutanflr strömstad så det är nära för mig!

• jag är sugen. har hört att du har jus hemma hos dig @Mato så tar gärna sängplats också :)

• "Antal Plasser:6" ? Har du byggt ut? Hoppas du vet att Jag, Juiblex och IFTP har stående bokningar. 😊

• Da noterer jeg 5 stk svensker for overnatting :)

Den 6. plassen er sammen på rommet til IFTP ;) (men det kan gjøres andre løsninger også)

Om jeg får 6 reservasjoner så kan jeg skaffe soveplasser for 2 til, men på annet "hotell" :D

• edited December 2024

Ok så da har jeg 6 bookinger for Hotell Martin, men disse er litt løse reservasjoner så får bekrefte disse når det nærmer seg.

Jeg har dermed lagt til et nytt Hotell Richard, det har bare 2 plasser, men er enda billigere enn Hotell Martin med 0 kr. Samme system for reservasjon :)

Oppdatering, desverre ser det vanskelig ut med "Hotell Richard" akkurat nå, men skal se hva som skjer der.

• Jag har för avsikt att vara med och tar gärna en sovplats nånstans.

• Godt å høre @Pidpad :) Det kan se ut som det er fullt for overnattinger akkurat nå, men jeg skal starte å få bekreftelser på hvem som kommer nå etter nyttår så da setter jeg deg på venteliste for første mulige ledige plass :)

• Ok da er reglene på plass! Sjekk linken og du finner nå EB reglene + Moss Crow Cup reglene (som er EB reglene og andre ting for turneringen)

Fint om jeg begynner å få bekreftelser på overnattinger @inforthepain @Drexxl @Juiblex @Ionas @brocCooLi :)

• Jag övernattar gärna!

• jag övernattar på Hotell Martin.

• Da bekrefter jeg at @Drexxl @brocCooLi og @Pidpad har soveplasser hos Hotell Martin :)

• @Mato vad behöver man ta med sig till Hotell Martin? (avdelning sovgrejer då)

• @Pidpad så jeg har 3 senger og 2 oppblåsbare madrasser tilgjengelig, når jeg har endelig antall gjester så tenkte jeg å sette opp løsningen.

Korte versjonen er at om vi blir 6 stk så er det fint om 1 person tar med egen madrass. Det er antagelig lurt om de som kan ta med en sovepose gjør dette, men jeg har en del dyner også.

• edited February 10

Bare 1 uke igjen til å registrere lag og betale folkens! Husk å registrere lag på TP og betale via Vipps.

TP link:

https://tourplay.net/en/blood-bowl/moss-crow-cup-2025

Betaling Vipps - NOW IN SWEDEN!:

Vipps til +4797978063 - Martin Syvertsen

Med NAF - 250 kr

Uten NAF - 370 kr (NAF medlemskap inkludert i prisen)

• edited February 10

lägg till +47 på numret dvs, +4797978063 för oss utlänningar :)

Edit: och har ni inte vipps så kan ni swisha mig så vippsar jag

• skaffar vipps pga coolt. är priset i svenska då antar jag?

• det är i norska. det går typ jämnt ut. Svenska är (såklart) värda lite mer men det tillkommer (såklart) en avgift.

• Norska, praktiskt nog.

• Om inte annat, valbart. Tror norska var default för mig.

• Är det någon som åker från Göteborg? Går det fortfarande att anmäla sig?

Archie

• jag och iftp kommer åka från Gbg @Zimonyi

någon form av västtrafik och sedan bli upplockade i Strömstad, iftp vet detaljerna kring det hela, jag nickade och höll med.

• anmälningsdeadline 16 februari och roster deadline 18 februari @Zimonyi så du har tid fortfarande. är din norska lika dålig som @kajus?

• Fremdeles plass @Zimonyi (men overnatting på Hotell Martin er dessverre fullt)

Til eventuelt andre så har jeg registrert 6 betalinger av 15 Tourplay registrerte så husk å betale innen den 16. 😉

• @mato Jag anmäler mig via Tourplay och @bloodfeast betalar via vipps.

Archie

• Moss moss moss!

• Du kan vara moss.

Sign In or Register to comment.