Jag noterade att öppna ligan #1 inte gav några spelarpriser (most TD, top thrower, etc). Jag kan förstå att det inte funkar att ge belöningarna för dessa eftersom man själv bestämmer antalet matcher, däremot vore det kul om spelarna fick sin lilla ikon på sidan om spelaren eller laget utmärkt sig i ligan på något sätt. Skulle man kunna fatta beslut om detta och lista vad som gäller?
Förslagsvis en titel för open champion och vinstlösa titlar för motsvarande prizes som för en vanlig säsong. Vissa prizes kanske inte funkar (fair play) eftersom några lag spelat få matcher. Vad sägs, är det värt att titta närmre på?
Jag lyckades få upp en skink på tio i topp för passningar trots få matcher (tre stycken) och problemen med stunty (ett svårare på all passning) vilket jag var väldigt stolt över.
Comments
Förslagsvis en titel för open champion och vinstlösa titlar för motsvarande prizes som för en vanlig säsong. Vissa prizes kanske inte funkar (fair play) eftersom några lag spelat få matcher. Vad sägs, är det värt att titta närmre på?
Jag hade en Wardancer som gjorde två interceptions i samma match! Det hade varit kul att få en symbol för detta stordåd.