Stockbowl Slutspelet, Problem?
Hej
Jag har skickat runt en förfrågan till de som kvaliciferat sig för slutspelet samt 4 reserver. Alla har inte svarat men 5 av de 12 har problem med att delta den andra juni. Det är också dagen som ät utlöst som årsmötesdag. Jag ser det som ett problem. Håller ni med?
Min hjärna är för trött för att erbjuda bra lösningar så jag tänkte försöka crowdsourca fram något. Kan vi göra alla nöjda och samtidigt följa vårat regelverk?
Scenen är er.
Comments
Ett radikalt alternativ är att köra slutspelet och squig kommande torsdagar istället.
kvartsfinal och open nästa två veckor, därefter semi och squig match 1, och veckan efter det final/tredjepris och squig match 2.
eller så får alla som har bokat något annat 2 eller 9 juni skylla sig själva, och de som kan delta får slåss om bucklan, äran och en hedrande liten platspå väggen bredvid den allmänna toaletten på Alpha.
Jag har problem den 2 juni och kan inte ännu säga om jag kan byta bort ett jobbpass, men 9:e kan jag inte alls. Jobbar dubbelt i några veckor framöver och har väldigt begränsad bb-tid just nu. Så jag är nog en av de som får skylla mig själv, om jag mot förmodan skulle gå vidare från kvarten. Vilket lyckligtvis är väldigt osannolikt.
Lurigt att få till så alla kan i dessa tider. Men kan inte alla lösa sina kvartsfinaler denna vecka och sedan kör vi semifinaler nästa vecka. Sedan får vi se om finalisterna och 3:e platsen fighten kan 2:a eller 9:e juni.
Kör bara kör. Tycker jag i alla fall.
Jag tror att vi måste bestämma helheten innan vi kör igång med kvartsfinaler.
Hör upp!
Äntligen har comisionen slutat upp att förhala resultaten och vi har kommit fram till följande beslut!
Följande 8 coacher har kvalat in sig till att deltaga i kvalspel om den åtråvärda Stockbowl pokalen!
Beroende på andra ursäkter så ligger sedan 5 coacher med som OM i poängordning.
Slutspelsdag är den 2 Juni 2024 och vi hänger på låset 10:00
Behöver få ett "vi kör" från följande coacher;
@Clawful , @Ionas , @Trolle , @Jimmieblla , @Karlosaurus , @Ljunggren , @Ozt och , @Nyaga
Sedan skulle jag vilja veta om någon av dessa coacher kan tänka sig att vara odd man out;
@simon , @Chrixx , @grumplekins , @NIWnW , @GetTheRef
Så fort som jag har fått svar från dom 8-a, så kommer jag att sätta upp kvalspelet.
Commish med guds nåde Juiblex
Jag kan tyvärr inte 2 juni och ställer därför min plats till förfogande.
Kan inte heller 2 juni, så jag ställer min plats till förfogande.
Jag kommer avboka min njurtransplantation för att kunna komma på slutspelsdagen. Slutspel och årsmöte kan man ju inte missa. Jag kör.
Jag kan 2a Juni
Jag kommer
Jag kan!
Jag kan den 2/6 🧟🧟♂️
Ifall det skulle bli aktuellt på nåt sätt så nej, kan inte spela slutspel
Jag får hoppa av jag med tyvärr.
Verkar som
föll bort i listan. Med 12 poäng så borde Wolleverine vara första reserv. jag har mailat honom. Han verkar inte ha ett konto här så om någon som har kontakt med honom kan ge honom en pet också, så vore det bra. Vill inte att han missar chansen till ära och vad man nu får om man är med.
Jag kan 2:a
Jag är osäker på 2 juni i dagsläget så jag får tyvärr hoppa av också.
Kul! Ska kolla om jag kan 2 juni. När behövs besked som senast? Spelas alla matcher då, dvs 1-3 matcher per lag? //Wolleverine
Hoppas du kan @Olle Du får representera grupp B, eftersom jag och Trolle inte kan. Kämpa!
@Olle aha, undercover. Kvartsfinalerna spelas någong gång de närmaste torsdagarna. Semifinal och medaljmatcher på slutspelsdagen. Om man åker ut i kvarten kan man anmäla ett lag till squigball och köra två matcher där så alla har möjlighet att få lika många matcher.
Besked snarast är bättre än senast. VI vill kunna se vilka som kan och boka in matcherna. Vet inte om Pontus har en hård deadline men det vore bäst att ha matchupplägget klart så folk kan börja spela kvartsfinaler redan denna vecka.
Jag kan!
Är på Alpha redan! När kör vi?
Hahahaha bra inställning @GetTheRef!
I och med manfallet av coacher så ser the final 8 ut som följer;
Nu även med @Olle aka Wolleverine som gubben-i-lådan på grund av *host host orsak...
Så för stunden behöver jag ett besked från följande....
@Jimmieblla, @Karlosaurus
För odd man out har vi ett par nya coacher som eventuellt kan bli aktuella....
@helllstrom, @Hoffa och @DavidD (som troliga OM till finaldagen).
Så fort som jag har fått svar från två sista "klara" coacherna så kommer jag att arrangera listan i poängordning och lägga in kvalmatcherna.!
Commish som glömde Wolleverine aka Juiblex
Jag kan
Mina tjänster är tillgängliga om det skulle behövas
Tack för att jag blev ihågkommen! 😁
2 juni är i dagsläget oklart om det funkar för min del men återkommer asap!
@Ljunggren - Gött att vi i vart fall har några till som kan reppa grupp B!
Obs, kan gärna ändra mitt user här till Wolleverine om det går på något sätt så slipper jag hänga runt inkognito.😅
jag tror att jag kan ändra det om du vill. men då kommer du behöva använda Wolleverine nästa gång du loggar in. så säg till om jag ska ändra så att du är medveten om förändringen och kan logga in.
@brocCooLi gärna, tack!! 👌🏼