@kaju och @havaji En regelfråga: Om en liggande Ratogre blitzar en spelare med foul apperence, får man välja om man slår Animal savagry eller foul apperence först?
Och om man slår Animal savagry först slår en etta men har spelare bredvid sig och sedan slår en etta på foul apperence, betyder att ratogren har ställt sig upp pga animal savegry och avslutar aktiveringen stående? Om den avslutar liggande, får motståndaren fortfarande använda MB på AV/injury som inte får användas av liggande spelare?
jag skulle alltså säga AS först och man ställer sig inte upp när man lashar, alltså ligger man efter om man failar FA. På MB/claw svarar jag SLÅ SÅ HÖGT ATT DET ÄR SKIT SAMMA.
Comments
När han har samlat tillräckligt många lojalister och Dalkarlar så återvänder han säkert till makten.
Palak Paneer
Peshawari naan
Nu är vi minst 4 olika nationaliteter på turneringen.
Eyyyy! Kul att de kom! Är det nån på saluhallen än eller ska jag gå på solosafari och tappa bort mig?
Observera att IFTP och Skulds raser är switchade, åtgärdas i morgon.
Chicken jalfrezy och vitköksnaan
@kaju och @havaji En regelfråga: Om en liggande Ratogre blitzar en spelare med foul apperence, får man välja om man slår Animal savagry eller foul apperence först?
Och om man slår Animal savagry först slår en etta men har spelare bredvid sig och sedan slår en etta på foul apperence, betyder att ratogren har ställt sig upp pga animal savegry och avslutar aktiveringen stående? Om den avslutar liggande, får motståndaren fortfarande använda MB på AV/injury som inte får användas av liggande spelare?
Saluhallen är knökfull, vi omdirigerar till Pitchers (vid slottet).
jag skulle alltså säga AS först och man ställer sig inte upp när man lashar, alltså ligger man efter om man failar FA. På MB/claw svarar jag SLÅ SÅ HÖGT ATT DET ÄR SKIT SAMMA.
@grumplekins så då menar du att man inte får använda mighty blow när man lashar eftersom spelaren ligger ner?
Kanske - jag passar på den delen av frågan.
Anländer snart. Folk kvar på pitchers?
Jag har hittat mitt hotell och fått i mig mat men är för trött för att gå ut så vi syns imorgon istället.
Nån kvar på pitchers? Hittar ingen 😭
Animal Savagery (använder vid behov MB och Claw liggande).
Foul Appearance.
Börja röra på sig givet att Foul Appearance lyckades annars klar.
updates asap tack :)
Ställning och annat på Swebba Discord - Tabletop
Fend countr så här långt.
Match 1. Användes 2 ggr.
Match 2. Användes 4 ggr
Ställning efter runda 4 och matchups för runda 5.
Mer Fend counter.
Match 3 användes 5 ggr.
Match 4 användes 4 ggr
Tack för idag alla. Riktigt skoj, fighterna fortsätter imorgon.
Tack för en härlig turnering. Här är avslutande Fend count.
Runda 5 användes 9 ggr.
Runda 6 användes 2 ggr.
Tack så jättemycket för den här helgen! För en oerfaren coach är det så skönt när alla är så trevliga att ha att göra med.
Bra arrangerat och superlyxigt att bli serverad vid bordet!
Superbra arrangemang! Vet inte hur man skulle förbättra det och ändå hålla det lagligt.
Vinnare: ”Big Daddy and Giant Haystacks” aka @grumplekins och @Lockmund
Runner up: ”Team Meli” aka janninu och Nightsword
Best (2nd) individual: @Skuld
New Kid on the Block: @Bitter
Spotprice:
First finnished coach: @Spoiledsquid och @grumplekins
First 11 RUSH FOR IT: @brocCooLi
First Wrestle: @inforthepain
First Danskskalle: asken99
First Wildy: @Bitter
First Suicide: @Duckwing
Tack för att alla ville komma!
Tack @havaji för snyggt arrangerat!
Tack för en bra turnering med ett kul koncept.
Tack också alla motståndare och ursäkta för alla cas, har aldrig lyckats med så många. 🙃🤩 Grattis till vinnarna. 🏆
Resultat:
TD:
CAS:
Resultat individuell:
TD individuell:
CAS individuell:
Progression lag:
Progression individuell:
Resultat roster:
TD roster:
CAS roster:
Vinnare: