Jag gillar mat, så jag är på. Med middag så pass sent på kvällen kan jag inte garantera att inmundigandet kommer att ske med någon form av värdighet. Räkna med tårfyllda utläggningar om hur fantastiskt det är med mat. I vissa kulturer kanske det dessutom ses som vackert när klädsamt fylliga medelålders män med besynnerliga hobbies frustande slickar rent sina tallrikar.
Comments
Underbart! Så bra att jag inte kan hitta på någon bra psykning mot våra ärade, första (snart döda) motståndare :)
@kaju @havaji SATAN VAD TAGGAD NI GÖR EN!
@kaju Blir det en gemensam middag på lördag kvällen?
@Melisqus Jag kan styra upp.
Vad vill du äta?
@kaju Koreanskt eller annat asiatiskt hade varit nice. Men jag kan rätta mig till ledet om det finns starka åsikter.
jag vill gärna äta mat :D
Hakar gärna på middag.
Är det någon annan som kommer på fredagen som kan tänka sig att ta en öl?
Jag käkar gärna gemensamt på lördag!
@Melisqus Indiskt är asiatiskt ;)
Jag skulle gilla indiskt
jag gillar @Duckwing, indiskt nomnomnom
@KaithOEX Du kör vitkål och vatten eller?
@Oberwald_1 du känner mig så väl ;)
@Oxinotl Det blir nån sorts häng på fredag också.
@kaju @inforthepain @Skuld när kommer rantan upp?
Den är planerad att spelas in tisdag 22:00
På fredag tänkte jag att vi kunde börja på Saluhallen.
Där är det frisitting och finns lite olika restauranger. Så kan folk droppa in lite närsom.
På lördag kan jag boka bord på Chandani. Här kan ni se deras meny. https://www.chandani.se/meny-orebro/
Vi siktar på 20:30.
Vilka ska jag boka bord åt? Jag bokar på ons em.
Jag är på för lördag tack :)
Jag vill vara med på lördag!
Jag är med på lördag
Jag är på på lördag. Troligtvis på fredag oxå.
Gärna med på lördag.
Jag är på lördag
Jag gillar mat, så jag är på. Med middag så pass sent på kvällen kan jag inte garantera att inmundigandet kommer att ske med någon form av värdighet. Räkna med tårfyllda utläggningar om hur fantastiskt det är med mat. I vissa kulturer kanske det dessutom ses som vackert när klädsamt fylliga medelålders män med besynnerliga hobbies frustande slickar rent sina tallrikar.
jag är på för lördag.
Jag hänger med på lördag!
@kaju Jag hänger med på lördag och efter att ha tittat på menyn ser jag att du lyssnar mer på duckwing än du lyssnar på mina förslag ;)
@Melisqus Jag vill också käka koreanskt. Tyvärr finns det ingen Koreansk restaurang i Örebro tror jag.
Du vet kanske vad jag tycker om indisk mat? Annars kan jag berätta på lör kl 20:31 ;)
Jag käkar gärna pizza till lunch på lördagen och hänkar gärna med ut på kvälln å
Vi kan tyvärr inte hänga med på kvällen, åker emellan. Missar det sköna hänget med gänget 😳
JUSTICE FOR SLISQUS!