Varje coach "äger" ett roster. Dvs man spelar med det roster man har namn på match 1, 3 och 5. Och man spelar med sin lagkamrats roster match 2, 4 och 6. Skriv tydligt vem som spelar vilket roster.
I anmälningen som ska till kayuepoon@gmail.com :
-Roster gärna från bbtc.pl. Absolut inte på en servett.
-naf-namn och naf nummer på båda coacherna.
-lagnamn
-telefonnummer till båda coacherna
-Betaling av deltagaravgift: Swisha mig på 0736916416 eller så skickar jag en swishbegäran strax innan turneringen. Cash på plats går bra.
-Gärna (inte måste) en Tag Team logo/photo så får man en extra present.
Vi har valt att INTE ta med Skillpaketet som ger en extra skilll.
INGEN ALKOHOL FÅR FÖRTÄRAS I MATSALEN DÄR VI SPELAR!!! Laget diskvalificeras om nån i laget förtär alkohol i matsalen eller på skolans område. Om detta sker så kommer ingen återbetalning av deltagaravgiften betalas tillbaka.
Sen till festen här. Finns det någon chans att det finns en mindre nogräknad coach som vill ha en tag team-partner? Jag kanske inte är bäst i stan på just Blood bowl, men jag har fast hull och rosiga kinder. Dessutom kan jag dansa mot betalning.
Comments
@grumplekins Mycket bra, pressen på övriga lag att presentera bilder eller loggor ökar!
Ahaa ett Dirty trick @havaji jag gillar inställningen 😀
kommer det vara press på turneringen? Örebronyheter eller Nerikes Allehanda? eller BÅDA????
Är det 4 st blessings att välja på?
@Densom Alla eurobowl-blessings utom extra skill.@Densom
@brocCooLi Fel av mig, ingen press - "prästen" ska det vara. "Prästen på övriga lag".
tack för förtydligande!
Logga också då:
Snyggt självporträtt på ert lag @grumplekins !!
Boka in oss:
lag:
Andra sidan vi är klara!
@lennartmeri och @Densom
Här kommer våran logga.
@Viccy är detta endast ett sätt att försöka vilseleda oss och så kommer ni med dwarfs och chaos dwarfs?
@Melisqus Japp! Vi körde en foto-shoot i kallingar i våran lömska plan att vilseleda er allihopa!
Andra sidan, vi är klara!
Ser fram emot att möte er andra.
(ps: vi är också alver 😜)
Jag ser ut att tappa min lagkamrat @Zedd, finns det fler villiga?
Mellis och Ikterus, den dynamiska duon, är redo!
Vi är deffade, inoljade och nyfriserade.
BÄVA!
Hej å hallå.
Någon lokal coach som vill inhysa en vilsen hälsinge bo?
Tack på förhand ❤️
@Broder_Joe Det är tjockfullt hos mig tyvärr.
Kanske nån annan kan hushålla dig?
Skulle vara kul om du kom.
@kaju @havaji är det verkligen rosterdeadline imorgon?
Hej
Vi har flyttat fram inlämningsdatum för roster till 1:a mars.
Sen har vi ändrat i schemat till kortare matchtid och att Lunchen är efter match 2.
Bra!
OlderNick och Strid önskar delta. Vi debatterar fortfarande vårt lagnamn, så återkommer med det inom en snar framtid :P
@OlderNick Strålande lagbild!
@havaji Tackar :)
Lagnamnet klart också: Död Men Lycklig
@Broder_Joe Det är inga lokala coacher som deltar förutom jag och Kaju, och jag har också fullt hos mig tyvärr.
@Viccy haha vackert så vackert o perfekt tagline
Jag har uppdaterat lite ang anmälningen.
Varje coach "äger" ett roster. Dvs man spelar med det roster man har namn på match 1, 3 och 5. Och man spelar med sin lagkamrats roster match 2, 4 och 6. Skriv tydligt vem som spelar vilket roster.
I anmälningen som ska till kayuepoon@gmail.com :
-Roster gärna från bbtc.pl. Absolut inte på en servett.
-naf-namn och naf nummer på båda coacherna.
-lagnamn
-telefonnummer till båda coacherna
-Betaling av deltagaravgift: Swisha mig på 0736916416 eller så skickar jag en swishbegäran strax innan turneringen. Cash på plats går bra.
-Gärna (inte måste) en Tag Team logo/photo så får man en extra present.
Vi har valt att INTE ta med Skillpaketet som ger en extra skilll.
INGEN ALKOHOL FÅR FÖRTÄRAS I MATSALEN DÄR VI SPELAR!!! Laget diskvalificeras om nån i laget förtär alkohol i matsalen eller på skolans område. Om detta sker så kommer ingen återbetalning av deltagaravgiften betalas tillbaka.
Sen till festen här. Finns det någon chans att det finns en mindre nogräknad coach som vill ha en tag team-partner? Jag kanske inte är bäst i stan på just Blood bowl, men jag har fast hull och rosiga kinder. Dessutom kan jag dansa mot betalning.
Vi är redo, vi är starka!