Inte för att gå händelserna i förskott men, när jag och Duckwing vinner turneringen. Kommer vi att listas som vinnare med båda raserna på NAF eller endast med förstavalet? Kan man också vinna både lag och individuellt? Så kan jag tex bli listad som NAF vinnare med goblins, halflings och goblins i samma turnering?
@Ionas Jag vill minnas att jag och @havaji inte har pratat om detta. Eller så har vi det. Vi kan kika på om vi ska ha en "Best Individual coach". Hoppas ni är nöjda med svaret så ska jag tramsa mindre :)
@Nyaga hade missat att det här var obligatoriskt också, så han har kört ihop sitt schema. Det innebär att jag söker en lagkamrat. Jag har ett förbokat singelrum över också..
Comments
Inte än Kaju, jag ska fråga här i Peking och återkommer. Helt öppet annars att ha en lattkamrat.
Nån som har boende eller så?
Fråga:
Inte för att gå händelserna i förskott men, när jag och Duckwing vinner turneringen. Kommer vi att listas som vinnare med båda raserna på NAF eller endast med förstavalet? Kan man också vinna både lag och individuellt? Så kan jag tex bli listad som NAF vinnare med goblins, halflings och goblins i samma turnering?
Svar:
Tyvärr vinner inte du och Duckis. :)
Jag blir glad att ni är med och deltar.
Ni såg det här först. TO har fixat matcherna på förhand!
@Duckwing XD Såklart kommer mitt lag att vinna ;D
@Ionas Jag vill minnas att jag och @havaji inte har pratat om detta. Eller så har vi det. Vi kan kika på om vi ska ha en "Best Individual coach". Hoppas ni är nöjda med svaret så ska jag tramsa mindre :)
Hur kommer ni ställa er till nya starplayers som exempelvis Skitter Stabstab?
Permaban....
@Frantic Han är Mega star i denna turnering. Allt annat är orimligt. Detta kan jag med säkerhet säga innan alla regler har kommit till honom.
Kommer du?
@kaju Frantic är tyvärr också megastar så det blir svårt för honom att dyka upp :(
@coma 🥰
@kaju allt hänger lite på hur det ser ut med resor, hur det gick under sm och andra småsaker som om frugan jobbar osv.
Men bli inte helt chockad om @Marty33 och jag helt plötsligt anmäler oss.
@KaithOEX Vi kikar på nåt. Jag hör av mig.
Jag och @Viccy anmäler oss
Lagnamn: Gonna score its-elf
@Luukas
Yay! Välkomna!
Den här behöver bumpas så att folk som kanske fått för sig att de kommer undan att delta inser att de kan glömma det. Så jag gör det.
Tack @grumplekins! Ja det kanske var otydligt i första posten: närvaro är alltså obligatorisk för alla som läst den här tråden.
mitt och Froxts lag byter namn ännu en gång. Nu till:
”Smiling Friends”
@Drexxl det är ändrat.
Jag förväntar mig att du ler när du slår dom där tärningarna du svär åt hela tiden. ;)
Jag vill minnas att det finns en fin bild när du ler på Stockbowl 2015 när du var typ 12år.
Det är mitt och Froxts yttersta mål att få alla våra motståndare att le.
@Nyaga hade missat att det här var obligatoriskt också, så han har kört ihop sitt schema. Det innebär att jag söker en lagkamrat. Jag har ett förbokat singelrum över också..
@Pertan och @Chrixx anmäler sig. Preliminärt lagnamn "The ROCKing MACHO SAVAGES"
BTW, vilket hotell ska man bo på?
@Pertan Här är tre förslag på "rätt" sida stan men så länge du bor i centrum är det gångavstånd till allt.
Jag vill var med. Ska snacka ihop mig med någon SAS are.
@KaithOEX du kan bo hos mig.
Ser ut som @Lockmund ersätter @Nyaga i mitt lag
WOOOO!
Lag "Vi som vägrar flytta vår turnmarker" har slagit en snake på sista rushen in i mål, och måste tyvärr avboka sin medverkan.
Lockmund och jag är redo att presentera oss. Vårt lag heter…
Big Daddy and Giant Haystacks
https://www.youtube.com/watch?v=fmX-YE9DocY
@havaji @kaju anmäler oss igen eftersom jag inte ser oss på listan :)
@Chrixx Vi ger er fördelen av att komma oannonserade till turneringen till alla andra lags förskräckelse.