Hejsan, jag har några funderingar som jag tror passar sig bäst i den här tråden.
Kan ett lag vara med i Open och ändå söka till nästa ordinarie säsong?
Funkar det så att den spelar sina Openmatcher som vanligt fram tills det att det är dags att anmäla sig till ligaspel och då hoppar den av Openligan?
Dvs skulle mina nurgles kunna harva runt och bli bankade på i ett antal matcher och sen runt mitten på januari hoppa av Open och anmäla sig till säsong 16?
Eller skulle jag, om det blir en ny opensäsong efter finalmatchen i ordinarie ligan, kunna anmäla mina orcher att spela open säsong 2, köra några matcher och sen hoppa ur Open 2 och anmäla sig till Season 16?
Det är tänkt att man ska kunna hoppa ur Open för att kunna spela i ordinarie säsong med det laget.
Exakt hur det går till smidigast är en av de detaljer vi vill utvärdera med säsong 1.
Så lugna puckar att spela med ett lag du vill ha med i ordinarie förr eller senare.
@MartinS vi har satt en gräns på ett lag per coach/säsong, så i nuläget går det inte. Nästa opensäsong har vi inte satt datum för ännu, kanske blir beslutat på lördag.
@suncar det låter bra det! 1800 it is. Du är visst den enda som vågar möta dvärgar.
För mig dock har jag en Claw så du kommer förhoppningsvis inte att trycka så hårt. Jag är hutlöst dålig med nurgle och de förstör min spelstil med alla andra lag med. Kan bli spännande.
Tack @Pellevin Jag har ju rättigheter att lägga upp lag själv, men vill följa gången med extra lag som en betalar för. Där det är @Ozt som lägger upp dem.
@Thursablot notera att numreringen inte stämmer men jag ville lägga upp laget så du vet vad jag har i alla fall. Ska fixa nummren när jag är hemma och kan kolla på laget.
Comments
Kan ett lag vara med i Open och ändå söka till nästa ordinarie säsong?
Funkar det så att den spelar sina Openmatcher som vanligt fram tills det att det är dags att anmäla sig till ligaspel och då hoppar den av Openligan?
Dvs skulle mina nurgles kunna harva runt och bli bankade på i ett antal matcher och sen runt mitten på januari hoppa av Open och anmäla sig till säsong 16?
Eller skulle jag, om det blir en ny opensäsong efter finalmatchen i ordinarie ligan, kunna anmäla mina orcher att spela open säsong 2, köra några matcher och sen hoppa ur Open 2 och anmäla sig till Season 16?
Exakt hur det går till smidigast är en av de detaljer vi vill utvärdera med säsong 1.
Så lugna puckar att spela med ett lag du vill ha med i ordinarie förr eller senare.
Går det bra, eller behöver jag vänta tills nästa Opensäsong börjar? Och när börjar den i så fall?
Jag spelar gärna ikväll, kan du fortfarande?
Från strax efter 18?
@suncar det låter bra det! 1800 it is. Du är visst den enda som vågar möta dvärgar.
en riktig daredevil
Ska bara få ozt att lägga upp ett nytt lag.
Jag borde vara där till 18 i kväll.
@Thursablot notera att numreringen inte stämmer men jag ville lägga upp laget så du vet vad jag har i alla fall. Ska fixa nummren när jag är hemma och kan kolla på laget.
Jag tolkar det som att då ingår även Open, Reserves Rumble och SquigBowl