Reserves Rumble

edited November 2014 in StockBowl
Tjena tjena,Mufflo det är du och jag som ska mötas en klassiker,humans vs orcs,tänkte kolla hur det ser ut för dig framöver ?

Comments

• Oooh spännande! Torsdag kanske? Jag kan vara på plats till ca 17:30-17:45
  • sadly kan inte jag då jag jobbar kväll fram till fredag och antar du oxå ska vara med i stockbowl cup i helgen =)
  • Japp det ska jag :) nästa torsdag? Kanske kan andra dagar nästa vecka, kan kolla det imorgon.
  • vi kan snacka ihop oss i helgen,vi höres
  • Låter som en bra plan =) Kanske avsluta lördagen med ytterligare en BB-match hos Pellevin? :D Eller är det en dålig idé tror du? :)
  • Låter kul!
  • Ja! 5 matcher på en dag måste man ju palla ;)
  • om erik orkar ha oss så är jag helt på
  • Kul, men det kommer att vara trångt. Det kan bli närmare 20 pers på mina 120 kvadrat.
  • det är bra,då har vi många fans på läktaren =)
  • Äkta pitchinvasion!
  • Om du inte tror det blir för trångt?
  • mufflo wrote: »
    Om du inte tror det blir för trångt?
    Vem tror? Jag eller Viking? Själv har jag avböjt en match på fredag för att jag tror det blir för trångt för min smak, men om ni vill kommer det säkert att vara genomförbart.

• Jag frågade dig i egenskap av lokalens ägare :)
  • För mig går det bra. Vill faktiskt se hur ni funkar när ni spelar dagens femte match. Tycker själv att fyra är rätt tungt.
  • Jag ska dessutom byra från dash till bash! Det blir nog en bra upplevelse!
  • JammyDodger !

Jag har skickat flera mail till dig med förslag på tider rörande vår match. Nästa vecka har jag betydligt svårare att planera in en match så snälla läsa mailen.
  • @mats_Björndahl lägg till ett ad innan så får han en notis. Annars så är det svårt att räkna med att alla kollar sin elektroniska post dagligen och du kanske måste ringa honom.
  • Tror hans dator är sönder, skicka sms eller ringa honom.
  • Vidare för relevant OT; där ser man tydligt att allt över a-z och siffror stökar med taggning. Så det bör man vara medveten om. Optimalt vore att stänga av möjligheten redan vid registrering.
Sign In or Register to comment.