Det finns en inställning du kan göra för att inte se att motståndaren skriver något så slipper man chatfunktionen. Jag skriver knappt med någon motståndare för det är ofta en väldans massa gnäll och missförstånd av vad man menar när man skriver nått.
@kaju förstår, men är ändå inte ett ok beteende så därför ser jag ju hellre att de anmäls.
@Ionas håller med 100%, sättet Cyanide sköter att banna folk osv är bara skrattretande. lite därför jag bara spelar i andra ligor där det finns ett community och där en kan bli av med sådana nötter.
Comments
Det finns en inställning du kan göra för att inte se att motståndaren skriver något så slipper man chatfunktionen. Jag skriver knappt med någon motståndare för det är ofta en väldans massa gnäll och missförstånd av vad man menar när man skriver nått.
@kaju förstår, men är ändå inte ett ok beteende så därför ser jag ju hellre att de anmäls.
@Ionas håller med 100%, sättet Cyanide sköter att banna folk osv är bara skrattretande. lite därför jag bara spelar i andra ligor där det finns ett community och där en kan bli av med sådana nötter.
@Ionas jag tänker inte försöka påstå att du har fel.
Den dök passande upp
Lizard mot Lizard:
Nu blev nån ledsen igen.
På Super Leauge dessutom. Trodde det var lite sköna coacher där.
Såna här otrevliga typer som nästan bor granne med en...
Hahahahaha! 😂
Det escallerade fort..
Hmm, jag ser inte problemet :)
Admin hovrar med fingret över Kick knappen..... :-D
Hur lång tid är det mellan meddelandena 🧐
@mikethemachine 3 sekunder
🤣
Hoppas du vann Havaji, det förtjänade du efter den orimliga behandling som du utsatts för!
Hör hör!
Dom onda vann! :)
Äh, tärningsspel!