Det är B

Att Blood Bowl Team England har en Facebook-sida, men ”Tre Kranier” saknar en.


Vem på kansliet ska man maila klagomål till?

Comments

  • Det är min erfarenhet att den som klagar oftast är den som är irriterad nog att faktiskt genomföra det…

  • edited May 2023

    @kaju skulle detta kunna vara ett sätt för dig att blogga om din resa sedan fyller alla såklart gärna på?


    Startade denna för länge sedan, det är dock en grupp. Det är ju inte så svårt att öppna om man vill.

  • @mikethemachine Bra idé!

    Jag tror att Facebook är en bra plattform för dom som har aktiva konton då. Bra om man har det tex i telefonen eller datorn så ser man en notis om det händer nåt.

    SweBBA sidan här är bra också. Vi har lagt ner mkt tid för att få hit folk.

    Just nu känner jag inget behov att starta en fejjangrupp. Kanske lite mer framåt om det underlättar på något sätt. Det är ju antagligen nån annan i framtiden som tar över kaptenrollen. Den ska ju kunna arbeta på ett sunt sätt att nå ut till alla svenska Blood Bowl coacher som vill ge ett försök att komma med i Svenska landslaget i Blood Bowl.

    Vi har ju även en Discord kanal. Jag försöker ta in information från både Discord, SweBBA och några grupper på fejjan. Personligen tycker jag att det kan vara spretigt om man startar en till kanal.

    Jag vill gärna jobba med öppenhet så att alla som vill konkurrera om en plats i landslaget har en chans att få information på ett vettigt sätt.

    Håller gärna idén öppen för framtiden ;)

  • Jag håller med allt du skriver.

    Det jag saknade när jag ville starta gruppen var faktiskt enklare för personer att lägga upp bilder vid turneringar så det skulle bli möjligt under en turnering. Vid tidpunkt fanns inte funktionen på forumet vilket är jätteroligt att det gör nu.

    Att samla Blood Bowl landslaget vore i mitt tycke grymt att göra på ett ställe sedan om det är en tråd på discord eller forum eller annan plattform spelar inte så stor roll. I slutändan är det viktigast att de i landslaget har kul och kan fokusera på sitt spel. Bara bonus om någon hinner med uppdateringar.

  • Jag kanske mest ville lansera namnet "tre kranier"… 😊

  • @mikethemachine min plan är att lägga fokus på dom som blir uttagna ett par månader innan EuroBowl.

    Träning, åka på turneringar, diskutera om allt möjligt. :)

  • Kul och bra tänkt @kaju!


    När skall vi sätta oss? :-D

  • @Juiblex Vi kan sätta oss var som helst och när som helst med en låda choklad och blommor. Kolla på en fjäder som flyger runt.

  • Hahahahahahaha

Sign In or Register to comment.