Naf kontaktperson

Hej.

Har en kompis som vill bli medlem i NAF men han får ingen återkoppling på sitt medlemskap.

Har vi någon här som kan hjälpa till med att kolla upp vad som händer?

Med tack på förhand

Comments

  • edited May 2023

    Mailen som autoskickas från NAF verkar ofta strula när de ska till en gmail adress pga Googles antispam. Kollar man på deras Discord så verkar det vara ett vanligt problem men ett som de lätt kan fixa med lite handpåläggning. Kan kontakta Stimme där eller maila NAF direkt på stimme@thenaf.net.

    Edit: @Oberwald_1 funkar säkert också. Men Stimme verkar vara snabb på bollen när han väl får veta att något strulat.

  • Discorden levererar alltid snabbt.

  • @Ionas Det är han. Jag menade att jag hade skickat PM till Ynik 😊

  • Tack så mycket för alla svar.

    Vi får se om det löser sig.

  • Btw, är det någon som fått de tärningar eller dyl. man ska få när man registrerar sig? Har inte fått på flera år tror jag. förra året så hörde jag av mig på mail och då sa de att de hade skickat men skulle skicka igen, men fick inga iaf. postnord är ju en riskfaktor iofs men lite konstigt tycker jag :/

  • @Oberwald_1 såg inte din post. Tror vi skrev samtidigt.

    @bloodfeast Jag har fått mina när jag betalat direkt till NAF men leveransen har alltid tagit 4+månader. Mer än 3, färre än 12.

  • Ja, jag vet att det kan ta tid och nu den här gången så har jag flyttat så jag kan köpa att det kommit bort i hantering på något vis och egentligen så spelar det mindre roll då jag inte vill ha några tärningar då jag har så många iaf, men mest principen att det är märkligt :/

  • För mig dyker de alltid upp till slut, men långt efter att jag hunnit glömma dem.

  • perfekta julklappen till sig själv!

    jag brukade alltid förnya på nafc så då tog jag ju sakerna samtidigt.

Sign In or Register to comment.