Season 36 - Runda 7

edited April 2023 in StockBowl

Jag paxar bord 31 på torsdag 27/4

Bordet avpaxas

Comments

  • Bump!

    Sista omgången är nu här!

    Bara att boka upp era matcher...


    För oss som inte redan nu kommer att gå vidare så har vi möjlighet att anmäla oss till Squigbowl S.36.

    Denna kommer att rulla samtidigt som kval och slutspel omgången pågår samt att det är även möjligt att köra under finaldagen.

  • ionas och @Ozt kör på Alpha på torsdag. Vi preliminärbokar bord 31.

  • @Juiblex visst kan man anmäla ett lag till squiggen även om man har slutspelschanser? Man kanske bara kan spela en squigmatch men ändå? @Duckwing?

  • Det är helt upp till @Duckwing att bestämma!

  • @grumplekins Squigbowl och slutspelet spelas parallellt med varandra, dvs squigmatch 1 samtidigt som åttondelsfinal, squigmatch 2 samtidigt som kvartsfinal och de två sista matcherna samtidigt som semifinal och final på slutspelsdagen.

    Om ditt lag går till slutspel men blir utslaget i åttondelsfinal eller kvartsfinal så uppmuntras du att anmäla det till squigbowl för att spela resten av matcherna där :)

  • Nu är det väl kvartsfinal direkt? Jag tänker att jag hinner en match oavsett. Ta mig som odd man out första rundan?

  • edited May 2023

    Åh, det hade jag inte koll på. Då blir det 3 squigbowl-matcher.

    Alright, det blir bra.

  • Coacher hör upp!

    Säsongen håller på att avslutas och striden om dom sista placeringen skall avgöras nu!

    Det finns några lag som fortfarande har chansen att ta sig vidare...

    Några matcher är dock inte spelade och jag ser helst att detta sker innan söndagen den 7de maj, klockan 23:59.

    Dels för att jag skall ha tid att ställa frågan till dom coacher som är klara för slutspel samt även lägga in kvalmatcherna...


    Följande matcher är släpande;


    En av dessa matcher spelar ingen roll, då båda lagen har avsagt sig möjligheten till kvalspel...

    En annan skall genomföras på söndag...

    Hur ser det ut för övriga lag??


    Commish

  • Nyaga och Suncar gör upp i kväll!

    Vilka är det som avsagt sig slutspelsdeltagande?

  • Juiblex och Commish laget :-D

Sign In or Register to comment.