Säsong 36 - Runda 3 ==> 26 feb 2023

edited February 2023 in StockBowl

Boka bord och ta diskussioner här.

Och kom ihåg - har man inte rullat dubbel-etta på rush in i mål så har man inte levt.

Comments

  • edited February 2023

    Mina Necro Hill House Heretics möter comish-laget (Humans) på onsdag på bokat bord. Tack till @sirvejlance som tar den matchen med mig.

  • Jag och Nyaga kör på torsdag. Pax för en plats i resturangen.

  • Jag och Duckwing har redan paxat bord 29 imorgon (torsdag)

  • Coacher!

    Hoppas att det var flera som ropade hej, än Skitspel igår!

    Vi har nu kommit in i runda 3 och kul att se att många redan har hunnit spela sin match, glöm inte bort att även Open finns för att finslipa taktiken (eller nästa lag...) ...

    Avhoppet gör att Clawful har axlat ansvaret för Odenplan Boyz i grupp C och får se om han hittar sin inre Orc för sin första match mot MB +1... Sorry Dom hårt slående Crypt Lords....

    Gällande ligans statistik så är det extra kul att se att det finns lag som faktiskt passar bollen (helt galet) och gör det bra!

    Falko från laget Untested Men, verkar ha hittat den magiska formeln för detta fenomen...

    För oss som vill vinna den moraliska segern så är följande lista inte någon överraskning....

    Hectoh visar att han inte har tappat sin umph efter ca 4000 års dvala....


    Vad är inte då mera passande än att ta skänka en tanke till dom spelare som tyvärr inte längre är med oss, efter att dom plötsligt och överraskande för dem, har mött sitt öde på planen....


    Se nu till att boka upp er match och ange när ni har kommit överens med er motståndare så att ligaledningen kan göra alla dopingkontroller och se till att domarkåren följer dom riktlinjer som är satta gällande mutor....

    //Commish!

  • Hej. Jag Bokar gärna bord nr 29 den 9e Mars för match nr 4.

  • Jag och @sirvejlance bokar bord 27 för torsdag (9e) :)

  • Vi måste nog bestämma vilken plats (här eller discord) som gäller för bordsbokning. Jag och @Fredlund vill boka ett till torsdag.

    Tror för övrigt borden vi har är 28, 29 och 30 (som kan ta två spel).

  • Då kan jag och @sirvejlance ta 28

Sign In or Register to comment.