@inforthepain Ha, jag vann där ja, det hade jag förträngt! Men, att foula dina spelare känns väldigt naturligt och jag tror alla håller med mig när jag säger att du förtjänade det ;)
@Frantic Nej tyvärr. Det passar inte helt och även om det förmodligen är årets fräckaste turnering så funkar det inte. Ni får helt enkelt hitta nån annan som kan komma sist ;)
Comments
Grattis @inforthepain
Grattis @inforthepain glödhet med ödlorna nu
@inforthepain snyggt, och grattis, Gillar att du tagit åt dig av min taktik... "Slå med de stora, spring med de små"! ;)
Är fortfarande bitter. A la pellevin
Tack tack! Kul att spela T1 igen!
NAF inrapporterat.
Archie
Och här kommer den obligatoriska uppföljningen i min blogg: https://bloodbowlrookie.blogg.se/2023/january/mid-winters-blood-bowl-2.html
Roligt skrivet som alltid @bloodfeast
Archie
Älskar dig @bloodfeast (när du inte kör över mig med ödlor….) ;-)
@bloodfeast gBBg: The Drexxl Cut kanske känns som en förlust för dig när du inte fick pitchclear efter foulat min sista spelare 4 gånger.
@inforthepain Ha, jag vann där ja, det hade jag förträngt! Men, att foula dina spelare känns väldigt naturligt och jag tror alla håller med mig när jag säger att du förtjänade det ;)
@bloodfeast - Alltid kul läsning i din blogg, kommer du till sm?
@Frantic Nej tyvärr. Det passar inte helt och även om det förmodligen är årets fräckaste turnering så funkar det inte. Ni får helt enkelt hitta nån annan som kan komma sist ;)