Alltså, Jag fick inte chansen att spela Blood bowl i sommar (tack @Oberwald_1), har redan förklarat för min bättre hälft att mars är bokat för att sätta Umeå på kartan som "Blood bowls mecka" trots att vi är så få coacher att det är skrämmande... Men känner att om bara plats och allt är bokat/fixat långt i förväg @Skuld så kanske jag kan ta mig fram och försöka visa att vi har något att komma med från norr (Sundsvall räknas inte, de tror de är Norrlands huvudstad, bara pinsamt). :P
Så nyktra till och färdigställ allting :D
och inga Eurobowl-regler ... ruskigt less på dessa för tillfället :D
Comments
Jag avanmäler @kaju
Snyggt, jag försöker anmäla Lokalen till helgen 18-19 december men har inte fått svar än.
Härligt, då bokade jag hotel i rätt stad och rätt datum
Jag vill spela!
Jag vill också vara med…..
Jag har bokat hotell också nu, ingen press @Skuld men allt, precis allt, står och faller med dig nu.
jag vill också avanmäla @kaju och anmäla mig själv
Jag vill att brocCooLi inte bokar biljett till alvesta eller någon annan påhittad ort.
bra att du sa till att det är flyttat till Alvesta så att jag inte bokar biljett till fel stad!
klart man dyker upp. Det är tradition
@Drexxl säg det till morbror.
Sindragosa anmäler sig också
Are we getting the band together again?
Vill någon anmäla mig också? Vore tråkigt att missa
Jag lovar att rigga lottningen i vanlig ordning till @drexxl's nackdel
Yahoo!
jag vill anmäla @Duckwing och passa på att avanmäla @kaju samtidigt.
så en kan säga att Duckis ersätter kaju.
Snowbowl 9 är.nu bekräftat till 17-18 december!
Kommer Stata en ny tråd när jag är nyktrare
Då får vi vänta på den ett bra tag
Äh vad ska vi med en tråd till när den här finns. Jag anmäler Skuld.
Bump
Alltså, Jag fick inte chansen att spela Blood bowl i sommar (tack @Oberwald_1), har redan förklarat för min bättre hälft att mars är bokat för att sätta Umeå på kartan som "Blood bowls mecka" trots att vi är så få coacher att det är skrämmande... Men känner att om bara plats och allt är bokat/fixat långt i förväg @Skuld så kanske jag kan ta mig fram och försöka visa att vi har något att komma med från norr (Sundsvall räknas inte, de tror de är Norrlands huvudstad, bara pinsamt). :P
Så nyktra till och färdigställ allting :D
och inga Eurobowl-regler ... ruskigt less på dessa för tillfället :D