THE SUPER LEAGUE på FUMMBL
in Turneringar
En ressurection liga på 6 matcher/ säsong.
Börjar 20:e juni
En match inom tidsramen 14 dagar.
Bra ställe att spela på om man vill bli bättre och träna mot tuffa coacher.

Comments
Är du med i den här @kaju? Det verkar som att alla hamnar i samma tier dvs, får lika många skills, vilket kan bli lite snett :/ Men å andra sidan så blir det ju en hel del svårare, om man vill :)
@bloodfeast Jag tänkte vara med. Men det hindrar inte dig om jag inte är med.
Jag kan hejja på dig iaf!
Nej, då törs jag inte vara med :)
Så vilka här är med i Superleague och vad möter ni härnäst?
Här blir det mitt felbygda khemriroster mot ett gäng nya Norse! Får jag bara slaktat deras get-i så blir det nog bra :)
Jag spelar Lizard och möter Volkajo’s Dvärgar.
@havaji Liazard möter HouseBlackfyre's Dark elf
@Juiblex Dark Elf möter @straume Wood Elf
Tror det är alla svenskar som deltar.
Yehhahahaaaa får en lätt match woodie match.....
Re:draw. Dom facka up settings för turneringen.
Jag hann spela 1-1. Tror att dom ska manuellt lägga in dom två matcherna som har spelats.
@havaji Liazard möter Azur Undead
@Juiblex Dark Elf möter Elyod Undead
@bloodfeast möter Rippersly Dark Elf
Jag lyckades efter mycket om och men, att vinna. Det märks så väl att man spelar Khemri vs Dark elf när det inte finns några tiers eller skillpaket och att man spelar ett lag med stora problem. Men det är också det som gör det extra kul OM man lyckas vinna :).
Nästa dragning är nästa helg....tror jag :/
Snyggt @bloodfeast
Snyggt spelat @bloodfeast, jag får ta lektioner från dig hur man gör!!
haha @Juiblex Jag undrar om du inte tagit efter mig för mycket redan. Eftersom du slog mig med 3-0 i Oslo så förstår jag inte varför du tagit efter min spelstil här, även om jag snodde din ;)
Men det blir lite lustigt när man kollar på vilka raser som deltar att 90% är sådana som redan ingår i Tier1 vilket ger otroligt många mirrormatcher. Hoppas att de till nästa säsong kan fixa ett tiersystem så det blir lite bättre spridning (och rättvisa för oss med väljer att spela med idiotlag :) ) .
Även om jag är lite kluven till att jag borde spelat Lizardmen då chansen att vinna matcher skulle varit större så är jag mer övertygad om att jag gjorde rätt då jag ser det som träning att spela mot bättre lag här mot då det verkligen gäller på tabletop så vi får väl se hur det går men jag förväntar mig 5 förluster hädanefter och råkar det gå bättre än så, ja då är jag mer än nöjd.