Tack för en bra turnering och vad skoj det var att träffa alla gamla bekanta och nya coacher för en riktig nördhelg. Ska försöka åka på flera turneringar framöver för det är ju skoj! Ffa blir det nog aktuellt om Eldril är förbjuden...
@kaju Jag kan minnas fel men jag tror att du är den första svensk som @Nyaga har förlorat en turneringsmatch mot i Blood Bowl 2020 systemet. Tror han har 3 eller 4 turneringar under bältet med totalt en enda förlust. Och det var mot @straume, så jag tror inte den räknas. :P
Nej då det var en bra match. Mkt spännande. Jag hade tur när jag plocka boll två gånger på mitt anfall. @Nyaga hade otur när han snake:a när jag hade basat större delen av laget. Bra match! Båda coacherna hade chans hela tiden.
Letade efter min regelbok som mycket väl kan ha lämnats. Någon storstadsbo som stött på en regelbok med ett klistermärke som stavar namnet Filip Larsson?
Det var en kvarglömd regelbok som var lite kantstött i något av hörnen kvar. Såg inget klistermärke eller namn på första sidan dock. Kan ha missat eller så tog någon din bok och glömde sin egen. Oavsett så har vi en extra bok som ligger i Stockbowls klubbskåp nu.
Comments
Er sista match vägde upp hela helgen för alla tror jag
Kaju vinner? Grattis!
@Ionas vann, @Nyaga kom tvåa och @kaju trea.
haha jag trodde detsamma! Grattis till Alla tre iaf :)
Motvilligt ger jag Ozt en award för bästa team name.
@Pidpad den tar jag då, tack! Skrället hade inte hyfs att skicka med namn. Sen slog han mig också. Håhåjaja.
Grattis @Ionas
Min tacklista:
jag är full av kärlek och framtidshopp just nu. Vi är bäst.
När kommer resultaten upp? 😁
Senare ikväll.
Tack för en bra turnering och vad skoj det var att träffa alla gamla bekanta och nya coacher för en riktig nördhelg. Ska försöka åka på flera turneringar framöver för det är ju skoj! Ffa blir det nog aktuellt om Eldril är förbjuden...
Tack @kaju
Trevligt att se alla igen och en väldigt fin och välflytande turnering @grumplekins
Grattis @Ionas!
@grumplekins tack för en riktigt trevlig turnering!
Och sorry @Nyaga gör att jag krossa dina drömmar.
@kaju Jag kan minnas fel men jag tror att du är den första svensk som @Nyaga har förlorat en turneringsmatch mot i Blood Bowl 2020 systemet. Tror han har 3 eller 4 turneringar under bältet med totalt en enda förlust. Och det var mot @straume, så jag tror inte den räknas. :P
@Ionas otur ;)
Nej då det var en bra match. Mkt spännande. Jag hade tur när jag plocka boll två gånger på mitt anfall. @Nyaga hade otur när han snake:a när jag hade basat större delen av laget. Bra match! Båda coacherna hade chans hela tiden.
Grym topp tre och stort grattis @Ionas vilken vinst.
Tack alla jag han träffa och hälsa på, det var sjukt trevligt att få en glimt av er.
OK, NAF-rapport inskickad. Bilder och tjafs upplagda. Resultaten kompletta nu. Checkar ut, tack för den här helgen!
Tack för turneringen, efter detta kan det bara gå bättre. :)
Grattis @Ionas och tack för fin turnering @grumplekins!
Snyggt spel av @kaju i vår match, inget att klaga på från min sida, jag hade tillräckligt med flyt under helgen i mina andra matcher :)
Grattis Ionas!
Okay då..... Grattis @Ionas !!
Tack igen alla för en underbar helg. Var jätte kul! Och stort tack till @grumplekins för en fantastisk turnering!
Och som vanligt vart hem resan med tåg ett kaos artat äventyr
Här är Performance rating för NjaråBowl
Kul att se så mycket höga rankings!
Bra jobbat!
Letade efter min regelbok som mycket väl kan ha lämnats. Någon storstadsbo som stött på en regelbok med ett klistermärke som stavar namnet Filip Larsson?
Det var en kvarglömd regelbok som var lite kantstött i något av hörnen kvar. Såg inget klistermärke eller namn på första sidan dock. Kan ha missat eller så tog någon din bok och glömde sin egen. Oavsett så har vi en extra bok som ligger i Stockbowls klubbskåp nu.
Thank you for your service.
Okej, namnet borde stå längst upp på bokens ansikte. Någon vänlig själ som kan tänka sig att kolla?
J’accuse!
Ska vi säga att den ligger i skåpet och är morbrors problem tills vi hör annat?