Allmänt upprop: bor ni nära och har en smidig plan (helst en som går att spela mittemot varandra med även på vita borden) - skriv här att ni tar med och hur många.
I nuläget finns planer till alla bord men vissa kunde vara mer lättydda eller smidigare i formatet...
Comments
@Ionas låter som att du just anmälde dig som frivillig att streama samt kommentera?
Mera sådant!
Hur svårt kan det?!?
Vilka som helst lyckas ju lägga upp saker på youtube och så.... :-D
@Ionas @Ionas @Ionas @Ionas @Ionas @Ionas @Ionas You can do it!!
så boyz vad för hotel rekomenderas? har ju aldrig direkt sovit på hotel så vet ju inte vad som är bra eller så XD
Kravbrev har gått ut till alla som Swish känns vid, övriga får ta det in person sen. :)
@KaithOEX skickade lite hotelltips på Facebook Messenger
så nu är hotel bokat för helgen, Längtar som fan efter er alla!
Allmänt upprop: bor ni nära och har en smidig plan (helst en som går att spela mittemot varandra med även på vita borden) - skriv här att ni tar med och hur många.
I nuläget finns planer till alla bord men vissa kunde vara mer lättydda eller smidigare i formatet...
Jag kan ta med två
Topp! Tack!
tänk på att det inte spelar någon roll vilken placering ni får så länge ni spöar @inforthepain
Jag tar en - goes without saying.
najs
Hur många vill du att jag skall ta med? Har typ 15. Ja - det är ett missbruksbeteende.
Ja men ta med bra turneringsplaner - allt som är bättre än GW:s Third eller aktuella.
@Pellevin för säkerhets skull kanske jag kan begränsa dig till fem eller nåt?
Som vanligt med mig och tåg. Förseningar. Men bara med en timma den a gång. Så hinner utan problem!
Jag fick kriga med tunnelbanedörren men händer inget oförutsett kommer jag i tid!
njarå sidans ”pairing and resaults” sida är det bästa som hänt en turnering. När man inte är där i varje fall 💛
Två riktiga tänkare i omgång två
De där två på bilden gör sig bara till.
Faktiskt en som gör sig till, den andra märkte nog inte att jag fotade. Gissa vem @Pidpad
Kämpa @Nyaga ser riktigt bra ut inför imorgon.
DreXXXl obesegrad efter första dagen, jag hade inte räknat med något annat ;)
Lägger upp ställningen senare ikväll!
Så nu ligger resultatet efter fyra omgångar uppe på joråbowlsidan.
Grymt med alla resultat! Känns nästan som att jag är där.
Sista rundan med Woodies vd Lizards på bord ett.
Någon som sitter på poängställningen?
Mer bra och rolig info finns på sidan.
http://www.joråbowl.club
Jag uppdaterar allteftersom resultaten kommer in
Tack @grumplekins för en sjukt kul turnering (som alltid) sista matchen för min del vägde upp hela helgen (sorry @Drexxl, not sorry).