Förutsatt att de inte meddelar mig att de inte vill delta är de därmed anmälda till n00b-tävlingen, där den som presterar bäst av dem sett över hela turneringen (dvs hamnar högst) får ett fint pris.
@Lard jag är öppen för att du räknar lite som du vill och alternativa fakta, bara du är öppen för att det inte leder till någon åtgärd från turneringsledningens sida. Jag är bara så glad att du kanske kommer :)…
Samtliga rosters finns upplagda nu, det finns ett komplett kompendium på hemsidan, och rantarna har fått en anonymiserad kopia så det kan låtsas att de inte vet vem som spelar vad.
Kan glädja hemmatittarna med att jag kommer se till att alla matchresultat samt ställningen (efter omgång 4 och 6) kommer upp på hemsidan vartefter - utöver Pellevins rapporteringsverktyg.
Comments
@Ozt detta var vad jag skickade in XD vet hur mycket du tyckte om mina snotlings så!
och ska jag vara ärlig så är jag jävulskt glad att jag tog 2 tackle när jag ser hur mycket dodge det finns XD
Hugade kan nu närgranska 23/25 rosters under Rosters på hemsidan.
Nyaga glömde en skill och får komplettera.
Hugo har aldrig byggt turneringsroster förut och har fått lite extra tid att bolla bygget.
Övriga har antingen gjort fel själva eller fått rostern pajad av mig i vanlig ordning.
n00b-kategorin
Följande deltagare har högst 5 NAF-turneringar inklusive denna:
@Chrixx
@Hoffa
@Martin08
@Lenharth
@Togen
@Hugo
Förutsatt att de inte meddelar mig att de inte vill delta är de därmed anmälda till n00b-tävlingen, där den som presterar bäst av dem sett över hela turneringen (dvs hamnar högst) får ett fint pris.
@grumplekins Äre för sent att anmäla sig till n00b-tävlingen?
Då väntar vi bara på ranta roster för att höra vem som har gjort "rätt" i roster byggandet
Får man räkna sig som N00B om man aldrig spelat denna version av spelet? :P
@Lard jag är öppen för att du räknar lite som du vill och alternativa fakta, bara du är öppen för att det inte leder till någon åtgärd från turneringsledningens sida. Jag är bara så glad att du kanske kommer :)…
@inforthepain det är för sent. ja.
Fördelningen av lag
Lägg till ett Orc också (@Hugo)
kanske inte är en black orc också, brocCooli skulle ju nog inte vara med ( 99%) att inte komma
@KaithOEX ja men laget är anmält, inte deras fel om coachen tar ledigt
Härlig fördelning!
Blir grymt spännande :)
Samtliga rosters finns upplagda nu, det finns ett komplett kompendium på hemsidan, och rantarna har fått en anonymiserad kopia så det kan låtsas att de inte vet vem som spelar vad.
Skulle behöva telefonnummer till följande deltagare (pmas med fördel):
@Chrixx
@kaju
@inforthepain
Dessutom:
@Lockmund - kan du bekräfta att transaktioner för togen och lenharth går via dig även den här gången? Alternativt jaga telefonnummer och pma mig?
Borde inte Lenharth ha en extra skill?
@Melisqus - missar du att han har block på råger? tror han kör 5+1?
tar och länkar rasta roster här med https://www.youtube.com/watch?v=tMv08et4Wh0
@grumplekins tolkar via Ranta Roster att jag låg back en skill? Så får jag bara fylla in den i rostern och skicka om den till dig?
Eller bara säga till så fixar jag
Lägg in en blick på GR då som grabbarna tyckte på Ranta.
Block*
fixar
@Pertan fixat - dubbelkolla gärna på sajten att jag inte stoppat in nya fel :P
Kan glädja hemmatittarna med att jag kommer se till att alla matchresultat samt ställningen (efter omgång 4 och 6) kommer upp på hemsidan vartefter - utöver Pellevins rapporteringsverktyg.
Tänkte be någon om en tjänst: kan någon som klarar att fota en hel person utan att kapa huvet eller nåt ta med en kamera och ta lite bilder?
Har planer på att låta tidigare turneringar ligga uppe som arkiv så våra barnbarn får nåt att förundras över.
Min kamera är tyvärr utlånad. Men fan vad man längtar till helgen! ❤ saknar er alla
@grumplekins alla uppdateringar uppskattas :)
pinga gärna här när något dyker upp.
Vore även kul att se någon bild från de spela de
Jag tar med kamera
När jag var där i söndag så livestreamade magiktöntarna sin final med två kommentatorer. Just saying.