@grumplekins ska vara inskickat nu, har problem med datorn och fick inget roster creation grej att funka på mobilen så fick bli det fina papper och penna, allt ska vara korrekt dock,
@grumplekins ok, jag accepterar det svaret. Det spelar roll då det ena premierar vinster mer än det andra och en duktig coach, som vill vinna turneringen, tar med det i roster byggande och spelande under turneringen.
@coma har anmält intresse här i tråden men inte följt upp - finns en plats om du vill ha den
@Hugo håller på med roster - får lite extra dispens eftersom det är första turneringen
@inforthepain håller kanske på med roster - vad vet jag, får lite extra dispens för att sämstjan
Alla andra har kommit över mållinjen med att skicka in. Jag gör en kontroll och börjar lägga upp individuella rosters ikväll, sen kommer ett kompendium när alla är klara.
Comments
@Bjornh jag ser till att invänta roster från er - hojta till om ni behöver assistans. Kul!
Grump!
Jag är med på odo om du behöver.
Har tyvärr inte hunnit fixa lag än och kommer nog inte hinna det förrän onsdag.
Behöver du mig kan du slumpa upp ett human lag med ogre.
behöver nog dessvärre ändra mitt kommer till att jag inte kommer.
det innebär att det finns ett halvt hotellrum till någon om ni vill titta på kaju när han sover.
Nu är min roster inlämnad.
@grumplekins Varför används 3/1/0 systemet gällande poäng för turneringen när EuroBowl använder 2/1/0 gällande individuella poäng?
@brocCooLi kanske jag skulle ta det även om man inte kan vara med på hela eventet 😂😂
@brocCooLi
@Melisqus svaret får bli: av gammal vana? Spelar det någon roll?
Jag gillar 3-1-0 bättre för individuell turnering. Plus -1 för concede.
jag gillar inte att det går att sluta på 0 poäng efter en hel spelad turnering. känns väldigt tråkigt.
@brocCooLi Bra att hålla nollan!
@grumplekins ska vara inskickat nu, har problem med datorn och fick inget roster creation grej att funka på mobilen så fick bli det fina papper och penna, allt ska vara korrekt dock,
nu är det bara bestämma vilken dag man åker ner och boka hotell XD
@KaithOEX kolla med @brocCooLi om hotell, han hade tydligen ett halvt rum han inte tänker använda.
@brocCooLi fan vilken sorg :(
@grumplekins ok, jag accepterar det svaret. Det spelar roll då det ena premierar vinster mer än det andra och en duktig coach, som vill vinna turneringen, tar med det i roster byggande och spelande under turneringen.
ja, till 99% så åker jag inte. men inte helt hundra än, men meddelar här så fort jag vet 100.
jag håller med @Pellevin
@Juiblex vi pratar om dig innan vi somnar :*
@brocCooLi Jag är intresserad av hotellrummet lördag till söndag.
Nu är rostern inne. Skyller på att jag har spelat TI4 hela dagen
Exakt samma sak för mig! (förutom att jag inte har spelat TI4 hela dagen).
Nu har även jag skickat in rostern.
Tack Pellevin för att du fixade laget!
Förhoppningsvis kan jag vara med, men det vet jag först på onsdag, tyvärr.
M
Hej alla!
Lite statusuppdatering i rosterjakten:
@coma har anmält intresse här i tråden men inte följt upp - finns en plats om du vill ha den
@Hugo håller på med roster - får lite extra dispens eftersom det är första turneringen
@inforthepain håller kanske på med roster - vad vet jag, får lite extra dispens för att sämstjan
Alla andra har kommit över mållinjen med att skicka in. Jag gör en kontroll och börjar lägga upp individuella rosters ikväll, sen kommer ett kompendium när alla är klara.
@grumplekins jag kommer inte kunna dyka upp tyvärr
@grumplekins maila in den i fredags. Skickar in den igen när jag kommer hem.
Spänningen angående rosters är stor nu! För mig åtminstone, vill verkligen se vad folket hittar på för skoj med Eurobowlreglerna.
Det kommer upp under kvällen som sagt
@inforthepain skickade du till gamla adressen kanske? Kolla hemsidan
Möjligt. Kollar det när jag kommer hem.
@coma noterat, annan gång då ;)
Dubbelkollar så den kom in denna gång @grumplekins
Fått! Har ett litet pill med en roster men sen är alla inne.
Börjar lägga upp nu strax, kommer göra en sida på hemsidan med individuella filer.