@Martin08 - du får självklart axla OMO åt mig. :). Angående lag så är det andra regler, så du måste bygga nytt. Men det är ett enklare system åas, bara man inte tar Star Players.
Då har man skickat in sitt "Stockholms" roster och första sidan här är inte uppdaterats med den infon ännu... Skandal!!
PS: Stockholms roster är samma som som sker i södra sverige, dvs alla spelar med Kajus rosters.... Men då Hufvudstaden är lite finare så döper vi om hela processen.... Ds.
Rosters ska in, så är det bara! Eller så ska jag skärpa mig och fatta att jag fått. Eller så kanske ni fått nåt bättre att göra nästa helg, vilket i princip faller på sin egen orimlighet.
@grumplekins osäker på om det var något han verkligen ville eller bara kände nyfikenhet för. Har messat @Hugo och @Bjornh , gett dem lite informationslänkar, och bett dem höra av sig till dig om de är intresserade.
Comments
Snyggt ordnat Grumple!
Såg det här nu Tack vare mail från Jonas.
Ställer mig som reserv om du behöver en.
Kan jag använda samma lag som förra året isf?
@Martin08 - du får självklart axla OMO åt mig. :). Angående lag så är det andra regler, så du måste bygga nytt. Men det är ett enklare system åas, bara man inte tar Star Players.
Kanon!
Fixar ett lag ikväll.
M
@grumplekins jag kommer komma! ska fixa ett lag under veckan men tryck in mig på anmäld!
@KaithOEX du står redan som 18 :)
Den här turneringen kan slå anmälningsrekord per capita?
@grumplekins ah bara jag som inte kunde se mig själv XD
kung!
kommer rostren bli postade här eller måste man gå in på turnerings hemsidan?
@grumplekins nu ser jag hur du skrev mitt namn XD vafan XD inte undra på att jag inte såg mig själv
Rosters kommer på massor av sätt
Ojdå... börjar bli bråttom att göra en misslyckad rosterbygge....
Hmmmm DE med endast lineelfs....
@Juiblex varför inte High Elf ist då?
@kaju då finns ju risken att ranta roster blir imponerade... och så kan vi ju inte ha det... :--D
@Juiblex Jag vill gärna prata om dig <3
@kaju du och jag kan prata om @Juiblex på kvällarna innan vi somnar.
Hahahahahahaha
Vill bara meddela alla att rosterdeadline närmar sig - imorgon ska de vara inne annars får man gnäll.
Jag har redan skickat mitt, kan jag få gnäll ändå?
Får jag gnälla?
Jag känner att min nisch i BloodBowlSverige är konkurrensutsatt.
Jag vill gnälla på arrangören....
Då har man skickat in sitt "Stockholms" roster och första sidan här är inte uppdaterats med den infon ännu... Skandal!!
PS: Stockholms roster är samma som som sker i södra sverige, dvs alla spelar med Kajus rosters.... Men då Hufvudstaden är lite finare så döper vi om hela processen.... Ds.
PS2. Och så nu inget gnäll i nästa podcast!!! DS2
Jag får tyvärr avanmäla mig….
synd att det inte är ett skämt
Fan vad trist, hade verkligen sett fram emot att få stryk av dig för första gången :)
@Pellevin kommer inte ihåg hur vi spelat på turneringar men vill minnas en fin vist i min första Stockbowl match mot dig :)
Det jag tar med mig från turnering är att det alltid är jämt och kul att spela med dig
sluta ljug @mikethemachine!
Lite svetslampa då:
@grumplekins
@coma
@Drexxl
@Nyaga
@Melisqus
@Hoffa
@Martin08
@KaithOEX
@Lockmund (som I Lenharth och Tage)
@inforthepain
Rosters ska in, så är det bara! Eller så ska jag skärpa mig och fatta att jag fått. Eller så kanske ni fått nåt bättre att göra nästa helg, vilket i princip faller på sin egen orimlighet.
Övrigt:
@Ionas - har du koll på om Hugo ville spela?
@Martin08 - är du fortfarande sugen på odd man out-rollen?
@imp - hinner vi koordinera och ses i veckan, eller tänkte du leverera under helgen?
Känns som det blir kul det här!
@grumplekins kan du göra en Tik Tok video när du skäller på dig själv för att du inte har skickat in roster?
:D
@grumplekins osäker på om det var något han verkligen ville eller bara kände nyfikenhet för. Har messat @Hugo och @Bjornh , gett dem lite informationslänkar, och bett dem höra av sig till dig om de är intresserade.
Hej, @Hugo vill vara med! Jag kan tyvärr inte.
@kaju det kan bli så illa!