Jag dyker iaf upp strax efter 18 imorgon, så om du vill ha en match, ta med ett lag, och skriv gärna ut en matchlista, så kör vi. Jag har med laget, just in case (bara i väska).
@Juiblex det vore smutt om du kunde ta med mina lag du tog till Ludvika. Jag har bittert saknat dem.
@Ionas jag kan hälsa från Kerstin att jag tydligen inte är riktigt rätvinklig som bokar nöjen när hon har paxat kvällen till annat. Så jag får tyvärr döda alver en annan gång.
Mitt openlag har 130kgp i kassan, men har inte fått order att slå för otrevliga misstag. Skall jag fixa det själv, eller skall jag vänta in någon officiell åtgärd?
Om du sätter team admin på att rullen är gjord, och sedan ställer tillbaka den på att det är dags att rulla så funkar det. Gjorde det just, så gör det inte igen på mitt lag.
Comments
Spela med mig, snälla!
@Pellevin fredag kan jag :P
Jag kan tänka mig att simultanköra min Halflings mot Pellevin samtidigt som jag spelar min Dark Elves mot Juiblex om ni båda går med på det. 😊
Taget!
Kul. Är det ok med er om jag inte är bakis, som annars är kutym när man simultanspelar?
Tyvärr, en viss standard måste ändå upprätthållas.
Ingen som vill lira med en stackars Nurgle?
Jag dyker iaf upp strax efter 18 imorgon, så om du vill ha en match, ta med ett lag, och skriv gärna ut en matchlista, så kör vi. Jag har med laget, just in case (bara i väska).
@Juiblex det vore smutt om du kunde ta med mina lag du tog till Ludvika. Jag har bittert saknat dem.
@Pellevin har gullat med dem sedan dess och dom ligger redan framme för i morgon!
@Pellevin jag kör gärna!
Blir med mitt nybakade Khorne (noll matcher)
@Chrixx Jättekul! Då fixar jag matchlistor så ses vi strax efter 18.
Någon som vill dra en open i helgen eller på tisdag? Kan hela dagen - på Alpha. @Chrixx ?
Yes @DavidD mina Khornegubbar är sjukt frustrerade efter matchen mot Nurgle så de vill gärna banka sönder alver :D
Idag vid 13:00 funkar ok?
@Chrixx snabba ryck. Ses på Alpha. Kan ta med pitch osv men inte matchrapport
Någon sim vill banka sönder alver på torsdag? Arkaneth Athletics är redo för bank och bonk.
Alver mot Ogres låter som sport av nåt slag, eller, @Ionas?
Låter som nånting. Taget. Lika bra att stacka upp alla permanenta skador i början av säsongen.
Vill påminna alla om det är ok att möta samma coach/lag 2 gånger då vi inte kör båt eller dungeon i open.
@DavidD Du menar att @Ionas kan få en trave skador i slutet av säsongen också, bara han planerar rätt?
@grumplekins så länge hans alver åker på stryk så är jag nöjd
@Ionas jag kan hälsa från Kerstin att jag tydligen inte är riktigt rätvinklig som bokar nöjen när hon har paxat kvällen till annat. Så jag får tyvärr döda alver en annan gång.
Mina norse är tillgängliga @Ionas om dina alver är lediga på torsdag.
Kan från kl 17
Taget. Men jag hinner nog inte förräns 18-ish. Funkis?
bra, så behöver ingen alv gå odöd
Mitt openlag har 130kgp i kassan, men har inte fått order att slå för otrevliga misstag. Skall jag fixa det själv, eller skall jag vänta in någon officiell åtgärd?
Testa gärna. Jag försökte men misslyckades.
Om du sätter team admin på att rullen är gjord, och sedan ställer tillbaka den på att det är dags att rulla så funkar det. Gjorde det just, så gör det inte igen på mitt lag.
@Ionas sure. Då ses vi på torsdag. ska jag boka bord?
Tack gärna.
Hej vänner. Jag och mina Delfs söker en open tisdag eller onsdag, när som efter lunch.
Sugen DE, med stukat förtroende söker plågsam motståndare till torsdag kväll!