@Chrixx det kan vara farligt att ha en pokal i handbagaget. Jag har blivit stoppad då det såg misstänkt ut i scanningen. Som tur var gick @Melisqus strax bakom mig med en likadan, och då de såg en till släppte de igenom oss.
Sedan dess har jag undrat ifall det skulle funka att få med bomber på flygplan genom att vara två stycken som går efter varandra i säkerhetskontrollen med likadana bomber.
@razta Jag känner inte till nåt tak som gäller - men allt är ju lite i luften. Jag tar namn first come first served. Du blir uppskriven nu, för du kan ta att jag är lite pushig, ;)
Comments
Det går visst @Pellevin.
trycker jagpå ditt namn står det att du spelat snowbowl7 och joråbowl 2.
det är dock väldigt dåligt uppdaterat. Men det är helt rätt att döma ut innan man kollar upp ordentligt :)
@Skuld det var verkligen inte ett bra svar. Jag fortsätter detta som internpost.
@grumplekins jag är inte fegisout längre utan PÅ!
Kostade ett dyrare flyg på måndagen men det kommer det vara värt när jag har pokalen i handbagaget ;)
@Chrixx det kan vara farligt att ha en pokal i handbagaget. Jag har blivit stoppad då det såg misstänkt ut i scanningen. Som tur var gick @Melisqus strax bakom mig med en likadan, och då de såg en till släppte de igenom oss.
Sedan dess har jag undrat ifall det skulle funka att få med bomber på flygplan genom att vara två stycken som går efter varandra i säkerhetskontrollen med likadana bomber.
jag är på att testa @Pellevin!
Finns det plats kvar här fortfarande?
@razta Jag känner inte till nåt tak som gäller - men allt är ju lite i luften. Jag tar namn first come first served. Du blir uppskriven nu, för du kan ta att jag är lite pushig, ;)
razta kanske kan ta nån av Kajus platser 😂
Får man anmäla flera lag och simultanspela?
Ooh! Vi måste ha en simultanspelsturnering någon gång!
Måste är ett väldigt starkt ord i detta sammanhang.
jag tycker @Pellevin gott kunde uttryckt sig lite kraftfullare
Jag vill åxå passa på att skriva upp @kaju
Med tanke på hur många som vill komma och spela i @kaju namn så känns han lite som en favorit.
Men hur funkar det, samlar man ihop poängen från alla kaju anmälda eller är det bästa resultatet av kaju anmälarna som räknas?
Jag tror att man tar medianen @Melisqus
@Drexxl är ändå bäst på att prata snusk.
Vi är restriktionsfria, @Pellevin och @Drexxl kan göra precis allt den släkten tycker är normalt om de vill.
DU ÄR INTE MIN PAPPA!!! @Pellevin
Jag önskar verkligen att du hade rätt @Drexxl.
Ewww
det är inget fel på incest så länge det hålls inom familjen. det har iaf mina bröder sagt.
@brocCooLi frågan är vad dina bröder har lurat i @Drexxl
Det vore bra att ändra listan från "Tim" till "Tage". Ja, jag är kass på namn. :(
Till mitt försvar så har jag aldrig träffat honom själv, det är en bekant till min svåger.
@Lockmund Taget!
The tåg is boked and the drexx is frisk
Inga Kaosdvärgar på våra gator!
There goes the hembygden
Det är för din skull jag spelar dem @Ionas
äh @Ionas gör ett klassiskt misstag mot korvarna: han glömmer att göra typ 19-1 i cas mot dem över två matcher. Det känns faktiskt mycket bättre sen.
skamlös bump: jag har i sista minuten fixat en minisponsor - det blir spot prizes från Pedro Ramos!