Tråkiga nyheter för @Zedd idag. Sydafrika avstängt från EU. Enda rimliga tolkningen är att deras landslagsspelare absolut inte får delta i svenska turneringar.
Bumpar för att meddela att jag avstyrt spons från utlandet pga pandemiläget, men jag kollar vidare inför njaeåbowl 2. Nu lär det bli alfapresentkort som defaultlösning. Inget kul att ligga ute med slantar och löften om PR när man inte vet hundra att man får genomföra.
@mikethemachine jag funderar faktiskt på att köra en commission-mini till njarå 2 - dvs alla får samma pris som deltagare och sen lite plaketter typ. Det är en rättvisare variant på ett sätt. Och kanske lika kul, eller roligare.
Jag kan såklart inte tala för alla men största priset för mig är alltid att vara på en välordnad turnering med härliga spelare. Priser lämnar jag gärna helt i organisatörens händer. Med andra ord skulle jag aldrig vara missnöjd med val av priser.
Nya restriktioner idag - planeras för "minst fyra veckor". Tycker det är oklart om vi kan genomföra om de fortfarande är på plats men tänker avvakta och se om de försvinner.
Comments
Tråkiga nyheter för @Zedd idag. Sydafrika avstängt från EU. Enda rimliga tolkningen är att deras landslagsspelare absolut inte får delta i svenska turneringar.
Varför ska du ha tärningar i ögonen? Verkar opraktiskt.
måste man verkligen slänga tärningar i @kaju s ögon...
Bara om man vill ha snake eyes
Bumpar för att meddela att jag avstyrt spons från utlandet pga pandemiläget, men jag kollar vidare inför njaeåbowl 2. Nu lär det bli alfapresentkort som defaultlösning. Inget kul att ligga ute med slantar och löften om PR när man inte vet hundra att man får genomföra.
Snyggt Grumple. Priser är inte det vikstigaste utan bara en bonus vid turneringar
@mikethemachine jag funderar faktiskt på att köra en commission-mini till njarå 2 - dvs alla får samma pris som deltagare och sen lite plaketter typ. Det är en rättvisare variant på ett sätt. Och kanske lika kul, eller roligare.
Vad tror du?
Jag kan såklart inte tala för alla men största priset för mig är alltid att vara på en välordnad turnering med härliga spelare. Priser lämnar jag gärna helt i organisatörens händer. Med andra ord skulle jag aldrig vara missnöjd med val av priser.
+1
jag är troligen intresserad t.o.m. kanske möjligen på riktigt också.
@Ozt - vet vi nåt mer om mina turneringsregler? När kommer de?
Jag anmäler mig
Nya restriktioner idag - planeras för "minst fyra veckor". Tycker det är oklart om vi kan genomföra om de fortfarande är på plats men tänker avvakta och se om de försvinner.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/0GkR5g/har-ar-de-nya-restriktionerna--atta-atgarder-infors
jag anmäler mig, får se med restriktioner hur det blir,
Jag vill också anmäla mig så jag får spela "sista" laget.. tills ge får för sig att släppa nya lag..
@grumplekins ryktet säger att de släpper reglerna i morgon. Söndagen den 16: januari.
@Ozt Bra!
Nu när det finns regler är turneringen anmäld till NAF och sajten ligger uppe: Njaråbowl.
Grymt Grumple. Detta kommer bli så nice
Ska påpekas att priset kommer dala med 50 spänn om jag får den deal jag tror jag kommer få med alfaspel.
Jag vill anmäla mig för 3:e gången ;*
Det är nog mitt fel jag kan ha en släng av Alzheimers.
Det är nog mitt fel jag kan ha en släng av Alzheimers.
Duger det inte med nummer 6 och 18 Kaju
@kaju fixat!
Snyggt! Triss i @kaju!
får kaju betala inträdet då tre gånger oxå? 😁
Jag tar och anmäler mig med. Om det är tak på 20 pers så blir jag arg på Kaju som tar upp flera av dem helt själv!
Tak på 20 😲
Släng in mig på väntelistan tack.
jag vill också dubbelanmäla mig så att om något händer så är jag med på väntelistan iaf!
Fanns lagbygge reglerna uppe redan?
@pertan det är lugnt!
Min sponsor @Drexxl betalar mina BB-räkningar ;)