Trots att jag bett till den runda porsilinguden och inte kunnat äta merparten av gårdagen så erkänner jag mig besegrad - @brocCooLi har troligtvis det värre. Mår faktiskt bättre idag, om än ganska svag med lite illamående/huvudvärk.
Ska dock sägas att när jag operera blindtarmen för akut inflammation så fick jag en sån där sexig tröj/klänning som visar röven. Så du har inte nått toppen av klädehierarkin än! Redigt skönt tyg som kändes lite som halvtjocklek på tyget så vindigt och synligt var de mesta.
Comments
@Pellevin jag får det till 1150.
@Drexxl kör som Summer Crush, första cheerleadern kostar 5k
jag tar inte med någonting då jag inte kommer.
jag vill däremot syna @Sciscos magsjuka och höjer med gallsten och inflammation i bukspottkörteln.
idag fick jag även strumpor av sjukhuset, det fick jag inte igår. så jag rör mig sakta uppåt i prioriteringsordningen.
Fyfasen krya på er båda två
Stackars satar!!
Vissa gör vad som helst för att slippa umgås med oss.....
@Scisco och @brocCooLi krya på er nu!!
@Juiblex värt varenda minut av smärta!
Blir Jonny Cash och Hurt hela helgen för er båda....
Trots att jag bett till den runda porsilinguden och inte kunnat äta merparten av gårdagen så erkänner jag mig besegrad - @brocCooLi har troligtvis det värre. Mår faktiskt bättre idag, om än ganska svag med lite illamående/huvudvärk.
Ska dock sägas att när jag operera blindtarmen för akut inflammation så fick jag en sån där sexig tröj/klänning som visar röven. Så du har inte nått toppen av klädehierarkin än! Redigt skönt tyg som kändes lite som halvtjocklek på tyget så vindigt och synligt var de mesta.
Jag kan visa röven åt er sjuklingar hela helgen, så går ingen miste om nåt.
jagar fortfarande bacontips med göteborgsanknytning.
@kaju Jag glömde att första cheerleadern kostar 5k.
Jag bangar.
Har magkatarr.
Ha det så kul alla. Foula alverna extra mkt är ni snälla.
nåt med röv
fy fan vad alla ska må dåligt :(((
Meh, värst vad alla fått kalla fötter...
Tyvärr måste jag meddela att jag är på väg ner så ni slipper inte mig :(
@Drexxl Kan ta med någon extra plan… 😊
Hur går det??
Här är resultat efter runda 1
ouch Ozt verka skoningslös
Lottningen för imorgon bitti
Grymt, kan man se ställningen?
Ozt ser ut att fortsätta toppa
Här är poängen efter dag 1, men inte nödvändigtvis den ordning vi just nu är placerade: https://marmeladov.com/drx1/visadb.php
Snyggt @Pellevin lycka till idag. Med närmare eftertanke kan detta vara lite sent att säga det :)
Jag kom femma och var sämsta Khemri!
Tack @grumplekins top 4:a skulle också vara skoj att höra om :)
Här är resultaten från helgen. Återigen tack till alla som kom, det har varit otroligt roligt att träffa er alla!!!
Snyggt jobbat alla och grattis @Skuld !!
Segt att man spenderade helgen med födelsedag för sina barn, annars hade jag säääääääkert vunnit ;)
Kan man se allas roster någonstans?
Förövrigt verkar @bloodfeast sparka arsle, snyggt!!! 💪
Allas roster finns tidigare upp i tråden som en drivelänk, kan leta när jag tar mig till sängen
https://drive.google.com/drive/folders/1VBgm4nBqkpYuzbU7ChmvZLK20FfmWMo8?usp=sharing
Bra jobbat @Skuld och @bloodfeast :D