Season 33, the Wooden Spoon Cup
Hör Upp!!
För oss som inte klarade cutten för slutspel under säsong 33 så kan jag nu glädjande presentera Season 33 - the Wooden Spoon Cup
Denna lilla miniatyrtävling kommer att avgöras över 2 matcher, med målsättning att kora den bästa-av-dom-sämsta samt även själva höjdpunkten.... the Wooden Spoon Award, dvs det lag som tar hem sista platsen under säsongen...
För att kvala in till denna utmärkelse så krävs det att man har försökt att vinna samtliga av sina matcher (under säsongen och även under the Wooden Spoon Cup) utan att man har kastat in handduken. Samt ligger med minst poäng efter två rundor och vid eventuell lika poäng så gäller följande (sämst TD skillnad/mest insläppta TD/sämst CAS skillnad/Mest mottagna CAS/Flest döda spelare...)
Runda 1 klart 28 november
Runda 2 klart 11 December
Resultat meddelas efter final den 12 December
Dom tävlande är.....
Där laget A Few Freenzy Men ligger som odd-team- out, beroende på om Makhbul Buldukh lyckas hitta något lag något av dom första 8 lagen och placerar dom i ståplats hamnen...
Era matcher ligger strax upp på Stockbowl och eventuella problem löser ni bäst själva.... eller kontaktar Liga Commish....
Play nice but hard!
PS. Spelarna är nu på hugget och deras fejkskador (MNGs) är nu som bortblåsta... DS.

Comments
Vad skönt att det här blev av. Gjorde, med mina mått mätt, en hyfsad säsong och var ganska nöjd. Nu är ordningen återställd.
Vänner!
Vi har två lag som har dragit sig ur den viktigaste ligan för säsongen!!
Detta berör endast @Pertan och @Veldare som nu möts i första omgången.
Ber om ursäkt för denna sena förändring!
Men hoppas att vi kan jobba runt detta då respekten för varandra är en hörnsten i livet.
Se nu till att spela klart era matcher till söndagen nu… :-)
noterat
@Veldare jag kan tyvärr först nästa vecka. åker till Sundsvall på torsdag eftermiddag.
Hej Coacher!!
Jag väntar in att sista matchen kommer in i systemet, men då jag vet resultat så är det endast beroende på CAS+/- som påverkar resultat....
Så fort som den matchen ligger i systemet så lägger jag in matcherna för runda 2, dessa skall vara spelade innan 11 december!
Så zzznart är runda 2 uppe!
Sådär, jag adminade igenom min och Cynials match, han slogs hårdast
Då var sista matchen spelad och båda coacherna har efter långa överläggningar kommit överens om resultatet....
Har nu på morgonen lottat runda 2 i the Wooden spoon och styrt lottningen något så man får spela mot en ny motståndare....
Som vanligt så har ni drygt två veckor på er (skall vara spelad och registrerad senast lördag den 11 Dec klockan 17:00).
För er som vill spela mera så har vi Open under dessa veckor och ni har väll inte glömt att vår 7-evens turning för söndagen!!
Play Ball!!!
En fråga. Hur har dark experiment 2 TD men en TD +- på +3?
@Veldare kan bero på dels en Commish Bribe eller den mänskliga faktorn...
För Exell är ofelbart :-D
Verkar som om Excel monstret bytt plats på mina stats @Veldare :D
Har 3 TD och +2 i NET
@Juiblex ah ordningen återställd. Du kan få gå min excel kurs för jurister och äldre förhandlare den går igenom viktiga saker som att där en rad och kolumn möts kallas det för cell :-D
När en bild säger mer än 1000 ord.... 😱
Elaka snotlingar hade ännu elakare stars i Black Gobbo och Helmut (som hade vässat motorsågen minst sagt!!)...
Det verkar iaf ha varit lagom många alver på plan!