Det låter som @kaju kan tjäna rätt sköna pengar på Blood Bowl med appearance pengar och royalties från sin lagbyggen ( @Skuld och @inforthepain betalade väl väl för hobbit-snyltningen). Nästan så att man blir avundsjuk och önskar att skatteverket gör någon form av granskning.
Det smärtar att säga - men jag måste tyvärr ställa in.
Sonen spydde förra helgen och de går magsjuka på hans förskola, men han har varit ok hela veckan.
Men min kropp har varit lite sisådär hela veckan men inget illamående så tänkte mer att de var höstmörkret och de faktumet att man som småbarnsförälder inte får sova ...
Men spydde rejält här för ungefär halvtimme sen så ganska bekräftat att jag också fått magsjuka.
Såg fram emot detta men inte mycke man kan göra. Önskar er alla, särskilt @Drexxl, en fantastisk helg och hoppas på nästa år istället.
Ber om ursäkt för att det är så kort inpå turneringen
Jag tycker det ser ut som at LiXs orker har ett lag som kostar 5k för mycket. Men om hen dumpar cheerleadern, eller byter lineorcen mot en gobbo, så funkar det igen.
Comments
@kaju skillnad på folk o folk - är man tillräckligt stor stjärna så får man betalt! Supply n demand!
Dubbelkolla mitt - och demandet på scisco är lågt då jag betalar 350 kr
Apperancemoney har länge varit ett faktum för de främsta magicspelarna. Kul att det börjar dyka upp i BloodBowl också.
@Pellevin men det var ja @kaju som fick, och inte jag?
Det har förmodligen blivit en försening när det gäller dig @grumplekins. Och om det finns någon rättvisa borde väl din summa vara betydligt högre?
Tack för att du sa det så jag slapp skrika det. Jag har iaf fina förhoppningar om att gå bättre än sist.
Det låter som @kaju kan tjäna rätt sköna pengar på Blood Bowl med appearance pengar och royalties från sin lagbyggen ( @Skuld och @inforthepain betalade väl väl för hobbit-snyltningen). Nästan så att man blir avundsjuk och önskar att skatteverket gör någon form av granskning.
@kaju fick du inte mer? :D
Det är lugnt, jag har kontakter på skatteverket!
DU KAN VARA @Skuld !!!
Här är alla rosters! Ni som vill får gärna hjälpa till med kontrolläsning. Kontakta mig om ni hittar fel :D
https://drive.google.com/drive/folders/1VBgm4nBqkpYuzbU7ChmvZLK20FfmWMo8?usp=sharing
Det smärtar att säga - men jag måste tyvärr ställa in.
Sonen spydde förra helgen och de går magsjuka på hans förskola, men han har varit ok hela veckan.
Men min kropp har varit lite sisådär hela veckan men inget illamående så tänkte mer att de var höstmörkret och de faktumet att man som småbarnsförälder inte får sova ...
Men spydde rejält här för ungefär halvtimme sen så ganska bekräftat att jag också fått magsjuka.
Såg fram emot detta men inte mycke man kan göra. Önskar er alla, särskilt @Drexxl, en fantastisk helg och hoppas på nästa år istället.
Ber om ursäkt för att det är så kort inpå turneringen
Tråkigt @Scisco
Hade sett fram emot att surra med SNUBBL kungen. Det får bli en annan gång.
Krya på dig.
Kul med stor spridning av olika lag folk tar med sig.
Blir det någon gemensam öl på fredagen?
@Drexxl skriver du ut våra rosters?
Och om man vill ha en egen öl då?
Är det ok att ta med sig någon öl till lokalen?
Jag är gärna med på sammanstrålning på fredag.
Är framme strax efter 18:00.
Jättetråkigt att höra @Scisco !
då kommer jag att behöva flera spelplaner tyvärr
man får dricka i lokalen, men plocka upp efter er och lämna inte burkar liggandes
rosters är utskrivna
Då behövs det flera spelplaner. 2 stycken till.
Några goda nya själar som kan tänka sig att ta med?
Var köper jag betrodd och beprövad bacon i Sveriges kloaköppning?
@Drexxl hur många planer räknar du med att jag tar med? Jag kan se över ikväll om jag kan ta med fler.
Jag har räknat med:
Melisqus: 4st
tjub: 1 st
iftp: 2st
drexxl: 2 st
froxt: 1st
grumple: 1 st
Jag kan ta med några stycken, men iom att det fortfarande inte är helt hundra att jag kan komma är det kanske inte en ideal lösning.
Jag tar med en plan
Då är det nog med planer för turneringen!
Synd att inte @Oberwald_1 är med. Han brukar alltid ha med sin plan.
@brocCooLi tar du med Quadra POW! priset ;)
Jag och @inforthepain möts vid O'learys vid stationen kl 18-ish för mat och dryck.
Sen kommer skuldis och piddis kl 19-ish.
@inforthepain Glöm inte ta med NAF lådan, jag tror att det är många som vill förnya sitt medlemskap!
@Drexxl Jag tar med 6 spelplaner men de flesta är för 25 mm figurer.
Jag tycker det ser ut som at LiXs orker har ett lag som kostar 5k för mycket. Men om hen dumpar cheerleadern, eller byter lineorcen mot en gobbo, så funkar det igen.