Turneringen är nu approved, vad som höll den från att approvas var det faktum att jag hade bannat specifika star players. Eftersom att turneringen är så snart så godkändes den, men det stycket togs bort. Eftersom att turneringen är om en vecka så tänker inte jag heller försöka hålla på och ändra på dessa regler, då NAF tar en evighet på sig att svara.
vad jag säger istället är, ja nu är brutna star players tyvärr tillåtna. Men jag kan be er att för ett roligt spels skull inte bygga brutna rosters med dem.
listan med bannade stars skriver jag om som en lista jag vädjar er att inte välja för roligt spels skull.
Viktig detalj är att:
Vill man spela med dessa stars, så får man. Inget kommer och skall hållas emot er. De är alla del av reglerna. Spelet kommer ändå att vara kul att spela.
jag byggde en roster med alla star players som en skulle ha! lite klurigt var det att få in 3 st när en egentligen bara fick ha 2, men till slut gick det.
Comments
Viktig uppdatering:
Turneringen är nu approved, vad som höll den från att approvas var det faktum att jag hade bannat specifika star players. Eftersom att turneringen är så snart så godkändes den, men det stycket togs bort. Eftersom att turneringen är om en vecka så tänker inte jag heller försöka hålla på och ändra på dessa regler, då NAF tar en evighet på sig att svara.
vad jag säger istället är, ja nu är brutna star players tyvärr tillåtna. Men jag kan be er att för ett roligt spels skull inte bygga brutna rosters med dem.
listan med bannade stars skriver jag om som en lista jag vädjar er att inte välja för roligt spels skull.
Viktig detalj är att:
Vill man spela med dessa stars, så får man. Inget kommer och skall hållas emot er. De är alla del av reglerna. Spelet kommer ändå att vara kul att spela.
Men lite gnäll lär höras från lill-ogres som jag
Bra fixat @Drexxl !
Känns som att klarar mig utan dom där OP stars. Har ju använt dom redan ;)
Vad för typ av mall nyttjar ni för att skriva era lag? Någon som kan länka en bra excell mall?
https://bloodbowlhelp.wordpress.com/2021/01/09/excel-roster-blood-bowl-2020/
Khemri med Hakflem!
O-gentleman:igt ;) @grumplekins
Jag skulle tänka mig att det kan liknas:
Jag ska på date med en tjej och hon tar med en snubbe till date:en. *akward silence,* ”You can hear a leaf fall to the ground…”
Riktigt ruttet av NAF att inte skicka det beskedet till dig snabbare @Drexxl.
Det tog dem bara en månad @Pellevin
Listan med mottagna rosters uppdateras dåligt, alternativt så har du inte fått den jag skickade (typ). @Drexxl
Har fått in den men uppdaterar dåligt. Har haft så mycket med NAF att jag inte riktigt orkat.
ska sätta mig omgående
Bara kollar läget. Är rätt nöjd med att du fått :D
Jag kommer hålla mig till att undvika de starplayers som var tänkte att bannas.
Men lite nyfiken på om Maltas regler blir godkända isf för där är ju några mycket dyrare.
jag byggde en roster med alla star players som en skulle ha! lite klurigt var det att få in 3 st när en egentligen bara fick ha 2, men till slut gick det.
Inskickat! Taggad som fen att få spö av alla trevliga människor!
Kan man inte vinna snyggt - så kan man alltid foula!
@brocCooLi kompispris, du får tre stars för priset av två
Kom ihåg att idag är sista dag för anmälning och roster
Jag har bara lätt tillgång till två spelplaner, finns det goda själar som kan tänka sig att ta med?
Jag har 3 stycken tror jag - dock ganska stora men fina neoprene mattor (dvs. "musmatta") - 34 mm standard rutor
Det får du gärna göra @Scisco
Har nu uppdaterat med alla rosters jag fått in, inte alla anmälda dock. Rappa på!!!
Nu tycker jag inte du ska gnälla Filip, vi har ju hela 5,5h på oss. Jag har ju precis bestämt vilket lag jag ska spela... :)
Jag skickar lite senare. Kan ta med mig en plan.
Eftersom jag inte kan komma denna gång så önskar jag att någon kan ta mycket bilder under turneringen!
Fack, såg just ett fel i min roster - men de är bara att jag tagit en sekundär. Alla gubbs osv är rätt - ska bara byta skillen mot något annat.
Skickar in en updaterad innan kvällen är slut.
mellis och iftp kan släpa planer också
Sådär Filip, nu kan du betrakta mitt elände till lag... 😅
Kan också ta med en plan om de behövs, men skicka ett pm eller sms isf så jag inte missar.
Uppfattat @Scisco
Jag kan ta med några bb planer.
Nu är även min roster inskickad :) Den känns riktigt bra! Vi får se om den håller för förväntningarna...
Jag blev lite sen pga livet men skickar nu
Får ni också betalt för att delta?