gBBg: The Drexxl Cut (20-21 November i Göteborg)

13567

Comments

• Vill gBBg vara med i SCAM?

• Funderar lite på att ändra mina boendebokningar så jag kommer fredag kväll (så man är fint utvilad inför lördagen!) - så kanske blir Linne hostel eller sova i lokal... men de beror på lite.

Går det att sova i lokalen mellan fre och lör?

Finns dusch möjlighet om man sover i lokalen?

• Just kvällen mellan fredag och lördag håller jag på och frågar om just nu, tror att det ska finnas dusch men kommer att fråga

• Om det finns plats kvar så skulle jag vilja anmäla mig.

• det gör det!

• @Drexxl något svar om de går att sova i lokalen fre till lör och om de finns dusch?

• Tyvärr måste jag toffla ur och välja närmare ort, min fru var inte så glad på mig att försvinna en hel helg kontra dagtid lördag och söndag..

• Nopp, de är sega med svar

• Och, tragiskt @Spoiledsquid , vi får synas någon annan gång!

• en god nyhet idag iaf @Spoiledsquid. tyvärr var det ju inte den här :P

• edited November 2021

Jag skulle för en vecka sedan beställa resa och boende i götet, men klarade det inte. Mår nog tyvärr för dåligt för att delta i denna turnering.

Men jag är dock nöjd med att jag innan jag ställde in deltagandet, både här och i Sala, hann gnälla på att de går på samma helg.

Pellewhine ftw.

• Tråkigt!

Må bättre!

aka Krya på dig Erik!

• @Pellevin vad skulle detta forum vara utan ditt gnäll :) Krya på dig

@Drexxl du får hålla familjefanan i top nu

• edited November 2021

@Pellevin fan vad synd, men bra att du tar beslutet. Var medveden om att du kommer att saknas

@Scisco det går att sova från fredag till lördag, mot övernattningsavgift

• @Drexxl fantastiskt - fick du svar om duschmöjlighet?

• Det finns en dusch :D

• @Drexxl topp! Då bokar jag in mig på att sova i lokalen från fre till sön. Kommer strax efter 21.00 på fredagen, hur löser vi med nyckel/insläpp?

Slipper jag joxxa med massa så de blir skönt

• @Scisco Du måste uttrycka dig mer precist - nu har du gjort upplägg till @brocCooLi som kommer yra nåt om mandelmassa och skönt.

• Jag kommer att hämta upp nyckeln några dagar innan. Om du inte ska ut och härja på kvällen kan jag släppa in dig och visa runt.

ska du runt och härja får vi hitta en annan lösning

• jag är inte så förtjust i mandelmassa så om vi släpper det så vore det skönt.

• @Drexxl Ut och härja? Ha!

Jag är småbarnsförälder - jag kommer komma runt 21, sen vara i säng runt 22 för att sedan njuta av 9-10 timmars ostörd sömn... the dream.

Nästan tillräckligt av ett skäl i sig själv att komma till GbG :D

• Nyfiken på NAF-status - PENDING - nåt nytt om det?

• Ajuste - jag måste fixa min NAF status igen också! Bra att du påminnde mig :D

• Tja, det visar sig att jag ändå skall vara på Västkusten den aktuella helgen. Så nu har jag skickat in min roster.

• Vel-Pelle? <3

• Hej!

Måste tyvärr jobba den helgen så kan inte komma. :´(

• edited November 2021

@grumplekins

de ska ”kolla” över det. Men efter över en månad så börjar jag bli lite trött på dem.

Kommer att tjata ännu mer om det inte blir av snart.

• @Pellevin HURRA!!!

@Drexxl när ska rosters in och vilket format vill du ha?

• @brocCooLi

gärna via mail, på ett excelark som kan skrivas ut lätt

Sign In or Register to comment.